تعداد بازدید: ۲۷۵
کد خبر: ۱۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ - 2023 23 February

نوبت اول مورخ  ۱۴۰۱/۱۲/۰۴      نوبت دوم  مورخ  ۱۴۰۱/۱۲/۰۶

سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز در نظر دارد بهره برداری ازتعدادی غرف  واقع درسطح شهر به شرح ذیل را از طریق حراج حضوری واگذار نماید؛ لذا از کلیه اشخاص واجد شرایط دعوت بعمل می‌آید جهت اخذ اسناد مزایده و کسب اطلاعات بیشتر تا ساعت ۱۵:۱۵ روز چهارشنبه  ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ به واحد مزایده سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز واقع در میدان، ولی عصر (عج)، ابتدای بلوار مدرس، کوچه ۶۳، فرعی ۱/۶۳، مراجعه و در صورت نیاز با شماره تلفن ۳۷۲۵۰۷۵۴-۰۷۱ داخلی ۲۲۴ و ۲۲۶ واحد مالی (حراج) تماس حاصل فرمایید و یا به سامانه شفافیت شهرداری شیراز مراجعه نمایید.

مدت اجاره غرفه: دو سال شمسی از تاریخ انعقاد قرارداد می‌باشد، که به شرط رضایتمندی سازمان از عملکرد بهره بردار درسال اول جهت سال بعد با ۲۰% افزایش مبلغ اجاره نسبت به سال قبل، قابل تمدید می‌باشد.
شرکت کنندگان می‌بایست سپرده شرکت در حراج حضوری را طی ضمانت نامه معتبر بانکی یا فیش نقدی به شماره حساب ۱۰۰۸۰۵۵۰۴۷۴۲ بانک شهر شعبه چمران به کد مرجع (۱۰۲۴۵۱) بنام شهرداری شیراز واریز نمایند. ضمناً ارائه شماره حساب بانک شهر جهت استرداد سپرده شرکت در مزایده الزامی می‌باشد.

برنده حراج حضوری می‌بایست پس از برنده شدن و قبل از انعقاد قرارداد، دو ماه از مبلغ کل اجاره بهاء را نقداً طی یک فقره فیش واریزی بحساب ۴۱۰۹ نزد بانک شهر (تمامی شعب) واریز نماید و اصل رسید واریزی را تحویل واحد قرارداد‌های سازمان نماید و مابقی مبلغ قرارداد طی ۱۱ فقره چک صیاد اخذ میگردد به گونه‌ای که مبلغ کل قرارداد می‌بایست ۲ ماه قبل از تاریخ اتمام قرارداد از سوی بهره بردار به سازمان پرداخت شده باشد.

 برنده حراج حضوری می‌بایست معادل ۱۰% مبلغ بهره برداری دو ساله را بصورت ضمانت نامه معتبر بانکی یا (فیش نقدی)  به حساب سپرده شهرداری واریزو تحویل واحد قرارداد‌های سازمان نماید. لازم به ذکراست ضمانت نامه صندق‌های غیر دولتی قابل قبول نمی‌باشد.

هزینه درج دو نوبت آگهی به عهده برنده حراج می‌باشد.

سازمان در رد یک یا تمام پیشنهاد‌ها مختار است در این صورت سپرده‌ها مسترد خواهد شد.

برنده حراج حضوری هرگاه حاضر به انعقاد قرارداد نشود سپرده آن ضبط خواهد شد.

اطلاعات و جزئیات مربوط به حراج حضوری در اسناد درج شده است.

به شرکت کنندگان تفهیم شد چنانچه در مزایده به عنوان برنده معرفی نگردیدند و با توجه به شرایط جدید سیستم مالی شهرداری مراحل استرداد سپرده شرکت در مزایده حداقل یک ماه طول خواهد کشید.

شرکت کنندگان می‌بایست اصل فیش واریزی نقدی (مهلت واریز سپرده شرکت در مزایده حداکثر تا چهارشنبه ۱۰/۱۲/۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۵ روز قبل از تشکیل جلسه کمیسیون می‌باشد) جهت شرکت در حراج حضوری به همراه داشته باشند.

ضمناً به همراه داشتن اصل کارت ملی یا شناسنامه و کارت پایان خدمت (آقایان) و همچنین به همراه داشتن کپی کارت ملی و کارت پایان خدمت جهت شرکت در حراج حضوری الزامیست.

زمان برگزاری جلسه جهت حراج حضوری روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۳ رأس ساعت ۱۴:۰۰ به آدرس: بلوار فرصت شیرازی ابتدای ۳۰ متری ساحلی جنوبی - سالن اجتماعات شهرداری منطقه ۷ انجام خواهد شد.

اجاره 4 مورد غرفه و محل کیوسک- سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها