تعداد بازدید: ۳۳۸
کد خبر: ۱۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹ - 2023 19 February

جاویدی کارگردان جوان سینما پیش از این ۲ فیلم سینمایی ساخته است که مورد توجه منتقدان و مردم قرار گرفته است. جاویدی با پشتوانه ساخت «ملبورن» و «سرخ‌پوست» سراغ ساخت سریالی رفت که نقش اول آن را هم به «نوید محمدزاده» سپرد تا بعد از «سرخ‌پوست» این دومین همکاری مشترک این بازیگر و کارگردان باشد.

نوید محمدزاده بعد از بازی در سریال «قورباغه» دومین تجربه بازی در سریال را پشت سر می‌گذارد. احمد مهرانفر هم ۶ فصل در سریال «پایتخت» درخشید و انبوهی تجربه در سریال نمایش خانگی دارد، زوج او در این مجموعه شبکه نمایش خانگی است و نقش‌های اصلی سریال نیما جاویدی را به عهده دارند.

سریال 25 قسمتی آکتور که به تازگی پخش آن در شبکه نمایش خانگی آغاز شده در بخش رقابت بین‌الملل جشنواره «سریز مانیای فرانسه»، معتبرترین جشنواره سریال در اروپا قطعی شد.

حدود ۴۰۰ سریال از کشورهای مختلف برای حضور در این جشنواره ثبت‌نام کردند که تنها ۸ سریال برای رقابت در بخش بین الملل پذیرفته شده است.

چون این سریال به تازگی در نمایش خانگی در حال پخش می‌باشد نمی‌توان نقدی به آن روا داشت اما در پایان نقدنوشتی را چاپ خواهیم کرد.

آکتور
داستان آکتور، درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود.

بازیگران:‌ نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی، مهراوه شریفی‌نیا، فریده سپاه منصور و... 

 

آکتور و رقابت باسریال‌های مطرح دنیا

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها