تعداد بازدید: ۲۲۸
کد خبر: ۱۵۹۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷ - 2023 19 February
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

با اتمام دور گروهی مسابقات لیگ برتر فوتسال استان، تیم‌های صعود کننده به مرحله حذفی مشخص شدند که اهورای نی‌ریز هم یکی از آنهاست.

این تیم که صعود خود را پیش از پایان مرحله گروهی به دور بعد قطعی کرده، در هفته آخر میزبان منتخب جهرم بود که به علت حاضر نشدن تیم حریف بازی برگزار نشد.

اهورا که رقابت سختی با دیگر رقبا برای صعود از گروه خود داشت، در کسب نتیجه نسبت به رینگ‌اسپرتِ همشهری بهتر عمل کرد و در نهایت در امتیاز 17 با پیران ویس زرین‌دشت مساوی شد و برحسب بازی رو در رو به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی صعود کرد.

عملکرد خوب اهورا که برای اولین‌بار در بالاترین سطح مسابقات فوتسال استان شرکت می‌کرد ستودنی است و پیروزی رفت و برگشت در دربی که رینگ‌اسپرت با تجربه را شکست داد، نمایانگر انسجام تیمی اهورا بود.

اهورا که در نیم فصل اول صدرنشین بود  در مقاطعی از فصل دچار تزلزل شد، اما با درایت مدیران و مربیان خود خیلی زود از بحران خارج شد و توانست به روند خوب خود تا پایان فصل ادامه دهد و حالا در مرحله حذفی باید به مصاف هلدینگ سالیز مرودشت تیم صدرنشین گروه شمال فارس برود.

مرتضی ربیعی سرپرست تیم اهورا وضعیت تیمش را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تمرینات ما به طور منظم پیگیری می‌شود و هیچکدام از بازیکنان محروم و مصدوم نیستند و همه تیم آمادگی رویارویی با نماینده مرودشت دارد.

بازی‌های مرحله حذفی به صورت رفت و برگشت است و اهورا در بازی رفت پذیرای هلدینگ سالیز خواهد بود.

تاریخ این دیدار از سوی کمیته برگزاری مسابقات هنوز اعلام نشده است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها