تعداد بازدید: ۸۷
کد خبر: ۱۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ - 2023 19 February
امام جمعه نی ریز ۲۲ بهمن را اوج قله حرکت ملت ایران و یادآور شکوه آنان دانست که در آن روز به عزت، عظمت و قدرت رسیدند.
خبرنگار: مهدی منفرد

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نمازجمعه ۲۱ بهمن با اشاره به ایام‌ا... دههٔ فجر گفت: یادی کنیم از امام راحل که با دست خالی و بدون سلاح علیه ظلم قیام کرد و با توکل به خدا توانست انقلاب را به پیروزی برساند.

وی در خطبه دوم با تسلیت شهادت امام موسی کاظم گفت: دلیل اینکه توانستند امام را به زندان بیندازند و به شهادت برسانند، کمی یاوران امام بود. امام کاظم مشکلات و نقایص را شفاف بیان می‌کرد و مرزبندی بین ولایت الهی و طاغوت را مشخص می‌نمود و این‌ها زمینه به زندان انداختن او بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با تبریک یوم الله ۲۲ بهمن ماه ادامه داد: رهبر عزیزمان در جمع فرماندهان نیروی هوایی مطالب خوبی بیان فرمودند؛ از جمله اینکه ارتش مؤمن، انقلابی، عزیز و مردمی و پیش برنده کار‌های بزرگ، متفاوت با ارتش وابسته رژیم ستمشاهی است. مقام معظم رهبری در مورد ۲۲ بهمن فرمودند این روز اوج قله حرکت ملت ایران و یادآور شکوه ملت است که در آن روز به عزت و عظمت و قدرت رسیدند.

خطیب جمعه نی ریز افزود: در این ایام که مقام معظم رهبری بحث وحدت را پیش می‌کشند، به این دلیل است که دشمن درصدد اختلاف است. می‌خواهد مردم را بی اعتماد کند و هدفش به زانو در آوردن نظام است. راهبرد دشمن بدبینی و اختلاف است و راهبرد ما باید اتحاد و همدلی و امید به آینده باشد.

وی با اشاره به عفو زندانیان توسط رهبر انقلاب گفت: عفو رهبر عزیزمان در مورد زندانیان عادی و اغتشاشات اخیر یک عفو پدرانه بود؛ چون بسیاری از این افراد فریب خورده بودند و رهبر عزیزمان دل خانواده‌های آنان را شاد کرد.

نوشتنی است قبل از برگزاری مراسم نماز جمعه، میز خدمت توسط مسئولان ادارات شهرستان در مصلای نماز جمعه برگزار و به برخی مشکلات مردم رسیدگی شد.

همچنین آموزشگاه آزاد هنری احمد نی ریزی اقدام به برگزاری غرفه آثار هنری در مصلا نمود. در ضمن اسناد ساواک در مورد زنده یاد آیت الله سید محمد فقیه در معرض دید عموم قرار گرفت.  

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها