تعداد بازدید: ۱۸۰۴
کد خبر: ۱۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ - 2017 12 March
یادگار امام راحل اظهار کرد: به سبب جوسازی‌ها از مسیر اعتدال خارج نشوید
یادگار امام راحل اظهار کرد: به سبب جوسازی‌ها از مسیر اعتدال خارج نشوید. توفیق دانشگاه آزاد به سبب همین عدالت ورزی بوده است؛ البته هرکسی ممکن است عصبانی شود اما باید سریعاً از اشتباه خود برگردد.

سیدحسن خمینی در هفتاد و یکمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، طی سخنانی اظهار کرد: باید مراقب بود که از مسیر اعتدال و عدالت خارج نشویم. نه ظلم کنیم و نه انظلام (ظلم‌پذیر) باشیم و نه زیربار تحریف‌ها بروید، چون بی‌ارزش‌ترین سیاستمدار و مدیر کسی است که از فحش بترسد. اگر به صرف این که فلان سایت و روزنامه چیزی نوشت انسان بترسد صحیح نیست.

وی افزود: باید ده‌ها بار صدای شکستن استخوان‌هایتان را بشنوید تا این که زمانی مانند آیت‌ا... هاشمی دیگر چیزی نشنوید. یکی از ویژگی های آقای هاشمی در این سال های آخر این بود که ایشان در سال‌های آخر دیگر نسبت به تخریب ها واکسینه شده بودند؛ از این ها نترسید.

 اما دلیل هم نمی شود که انسان احیاناً بر روی جنبه غلط خودش پافشاری کند. اگر جایی هم فهمیدیم کار اشتباهی کردیم قبول کنیم. امام می گفت«مرد آن است که حرفش دو تا شود.» اما اگر فهمید حرفش درست است عالم و آدم هم آمدند روی حرفش بایستد.

✔️دریافت مهمترین از مهمترین رویداد های خبری به صورت گلچین
جذاب،فوری، موثق
برای عضویت کلیک کنید
@hourgan   آدرس کانال

منبع: جماران
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها