تعداد بازدید: ۲۵۹
کد خبر: ۱۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴ - 2023 12 February
 رقابت‌های لیگ برتر فوتسال استان به ایستگاه آخر نزدیک شد و اهورا به مرحله بعد صعود کرد و رینگ اسپرت از راهیابی به دور بعد بازماند.
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

از هفته ماقبل پایانی این مسابقات جمعه ۱۴ بهمن تیم رینگ‌اسپرت در سالن هلال احمر میزبان نبرد داراب بود و در نهایت به نتیجه تساوی ۱ بر ۱ دست یافت و نتوانست از گروه خود صعود کند.

در این بازی که محمد‌جواد سجادیان گل تیمش را به ثمر رساند، رینگ اسپرت می‌بایست برای صعود ۳ امتیاز بازی را دریافت می‌کرد؛ اما کسب تنها ۱ امتیاز از بازی خانگی حاصلی برای این تیم در بر نداشت و در نهایت با ۱۳ امتیاز در مکان سوم جدول ایستاد.

اهورا دیگر نماینده نی‌ریز در این رقابت‌ها وضعیت بهتری نسبت به همشهری خود داشت و با جمع آوری امتیازات لازم توانست جواز حضور در مرحله بعد را به دست آورد.

در این هفته به دلیل حاضر نشدن و انصراف تیم جنت شهر از ادامه بازی‌ها، اهورا سفر خود به این شهر را لغو کرد تا با ۱۷ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین به دور بعد راه یابد.

اما رسول خواجه‌زاده سرمربی رینگ اسپرت از آخرین حضور تیمش در مسابقات استانی خبر داد و عنوان کرد: برای فصل آینده قصد دارد در رقابت‌های لیگ کشوری شرکت کند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها