تعداد بازدید: ۱۷۳۸
کد خبر: ۱۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱ - 2023 05 February
تصادف یک مینی‌بوس با پژو ۴۰۵ در جاده مشکان، مرگ تلخ دو کودک یک خانواده و مصدومیت والدینشان را رقم زد.

به گفته مدیر اورژانس ۱۱۵ نی‌ریز، این حادثه ساعت ۱۸:۳۰ پنجشنبه ۱۳ بهمن، ۵ کیلومتر بعد از دهچاه به سمت نی‌ریز رخ داد که طی آن، یک خانواده سرنشین پژو دچار مصدومیت شدید شدند و فرزند پسر یک و نیم ساله خانواده در دم جان سپرد.


محمدحسین کچویی گفت: «برای این حادثه دلخراش آمبولانس پایگاه‌های مشکان و قطرویه و همچنین آمبولانس هلال احمر و کارخانه سیمان سفید اعزام شدند.»


وی افزود: «دیگر پسر ۱۲ ساله این خانواده نیز به کما رفت و به همراه پدر و مادر خود به بیمارستان منتقل شد.»

مرگ تلخ دو کودک در جاده مشکان


در همین رابطه، لیلا همایونی رئیس دفتر پرستاری بیمارستان شهدای سلامت گفت: «متأسفانه این کودک ۱۲ ساله دچار مرگ مغزی شده و در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بستری است. پدر او هم که دچار شکستگی‌های متعدد بدنی شده، برای اقدامات درمانی تکمیلی به مراکز درمانی استان اعزام شده است.»


نوشتنی است نیرو‌های جمعیت هلال احمر نی‌ریز هم در این حادثه به رهاسازی مصدومان و کمک‌های اولیه پرداختند.


‌گفته می‌شود جاده مشکان - نی‌ریز جاده‌ای پر ترافیک است که هر ساله شاهد اتفاقات ناگواری در آن هستیم. این جاده مواصلاتی با استان یزد، کم تابلو، کم عرض و کم‌شانه است و خط‌کشی‌های آن نیز محو شده و مسیری پر تردد و محل عبور محموله‌های ترافیکی نیز است. در این جاده، خطر برخورد با حیوانات وحشی از جمله گور آسیایی هم وجود دارد که مسئولان، به ویژه شورای ترافیک لازم است توجه ویژه‌ای به کاهش خطرات آن داشته باشند.

عکس از: محمدرضا هدایتی

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
شکری
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
0
0
اسم این پسر ۱۲ ساله امید اسماعیل پور است و هم کلاسی من بود و این پسر خیلی مهربان بود و زمانی که این خبر بی من رسید خیلی زیاد ناراحت شدم هم برای خودش و هم برادر کوچکترش ایلیا اسماعیل پور.
تسلیت به خانواده ی اسماعیل پور و من به شخصه امید را از صمیم قلب دوست داشتم و بهترین دوست من بود

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
0
0
استاد اسماعیل پور تسلیت خیلی ناراحت شدم فقط از خداوند طلب صبر جمیل دارم
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
0
0
مسئولان آهاااااای مسئولان شهرستان و مملکت این جاده دهچاه به مشکان و نی‌ریز جاده ای شلوغ و پرترافیک و باریک و بدون خط کشی است، چرا خواب هستید؟ مسئولان این جاده تا اندازه‌ای که ما به یاد داریم خیلی کشته داده روی زمین صاف جاده پیچ نود درجه دارد چرا فکری نمی‌کنید چراااااااااااااااا؟
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها