تعداد بازدید: ۴۰۴
کد خبر: ۱۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳ - 2023 02 February
در حالی که در شهرهای بزرگ کشور گواهینامه یک روزه موتورسیکلت صادر می‌شود، از سه ماه پیش، کسی نمی‌تواند در نی‌ریز این گواهینامه را دریافت کند.
author
روزنامه نگار: عابد نعمتی

به گفته جانشین رئیس پلیس راهور فراجا، ️براى افراد صاحب موتورسیکلتی که گواهینامه ندارند، طرح دریافت گواهینامه آسان در نظر گرفته شده است.


️در این طرح امتحان آیین نامه حذف شده و هزینه ها ۶۰ درصد کاهش داده شده است؛ یعنی فردی که صبح مراجعه می‌کند، درصورت قبولی، تا غروب گواهینامه‌اش صادر می‌شود./باشگاه خبرنگاران
*****
این در حالی است که در شهرستان نی‌ریز از حدود سه ماه پیش گواهینامه موتورسیکلت داده نمی‌شود. تا پیش از این تاریخ، افراد متقاضی اخذ گواهینامه موتورسیکلت به راهنمایی و رانندگی نی‌ریز مراجعه می‌کردند و امتحان می‌دادند. اما با آموزشگاهی شدن این فرآیند در کل کشور، این روند متوقف شده و قرار است برای آن در شهرستانها هم مثل آموزشگاه‌های رانندگی خودرو، چنین مراکزی تأسیس شود.


البته به گفته فرمانده انتظامی نی‌ریز، این روند مستلزم ارائه دستورالعمل و پس از آن داوطلب شدن افراد واجد شرایطی است که بخواهند چنین آموزشگاه‌هایی را در سطح شهرستان دائر کنند.


سرهنگ عظیم‌ا... کرمی در مورد زمان ارائه دستورالعمل گفت: «بعد از ارسال آن از فراجا به مردم عزیز اطلاع رسانی خواهد شد.»


امید است با توجه به آمار بالای حوادث موتوری در نی‌ریز و تأکید مسئولان و پلیس بر این که افراد باید حتماً گواهینامه رانندگی موتورسیکلت داشته باشند، این امکان با پیگیری جدی در نی‌ریز هم فراهم شود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها