تعداد بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۱۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹ - 2023 28 January
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از تسهیلات ویژه جهت ترخیص خودرو‌های رسوبی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

سرهنگ صادق سلیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای تحویل هر چه سریعتر خودرو‌های توقیفی به مردم و به جهت جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و انباشت خودرو‌ها در پارکینگها، دستورالعملی در این خصوص تهیه و جهت اجرا به پلیس راهور استان فارس ابلاغ شده است.

وی با بیان این که بر پایه این دستورالعمل، مالکان وسایل نقلیه‌ای که بیش از یک سال از تاریخ توقیف آن‌ها می‌گذرد مشمول این طرح خواهند شد، افزود: مالکان این خودرو‌های توقیفی می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی و اسناد وسیله نقلیه خود، به پلیس +۱۰ مراجعه و از تسهیلات ویژه ترخیص خودرو برخوردار شوند.
رئیس پلیس راهور استان فارس پرداخت هزینه پارکینگ با تعرفه سال ۱۳۹۴ و تقسیط هزینه خلافی خودرو را از تسهیلات ویژه این طرح عنوان کرد و گفت: این طرح تا پایان بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

سرهنگ سلیمی گفت: مالکان یا متصرفان قانونی وسایل نقلیه‌ای که مشمول اسقاط می‌شوند، می‌توانند ظرف دو سال نسبت به ارائه مدارک مالکیت اقدام کنند تا مورد بررسی قرار گیرد و پس از صدور دستور قضایی، در صورت ذی حق بودن ارزش ریالی وسیله نقلیه توقیفی خود، زمان فروش از طریق مزایده را دریافت نمایند.

وی افزود: وسائل نقلیه دارای دستور قضایی یا پرونده قضایی مشمول این طرح نمی‌باشند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها