تعداد بازدید: ۱۸۹۵
کد خبر: ۱۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۳ - 2017 09 March
مدیرکل تامین اجتماعی فارس:
مدیرکل تامین اجتماعی فارس گفت: عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان از ١٧ اسفند در طول یک هفته به حساب آنان واریز می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی فارس، عبدالکریم نباتی با بیان اینکه عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی بر اساس قانون ٧٧٠ هزار ۵٠٠ تومان خواهد بود، افزود: برای پرداخت عیدی به حدود ٣ میلیون بازنشسته و مستمری بگیر تحت پوشش در سطح کشور، اعتباری افزون بر یکهزار و ٧۵٠ میلیارد تومان اختصاص یافته است.

به گفته وی، پرداخت عیدی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان به نحوی انجام خواهد شد که آن دسته از بازنشستگانی که حقوق ماهیانه خود را در اواخر ماه دریافت می کنند عیدی شان زودتر واریز خواهد شد.

مدیر کل تامین اجتماعی فارس افزود: بر این اساس، آن دسته از بازنشستگانی که بیست و هفتم هر ماه حقوق ماهیانه خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می کنند، عیدی را در تاریخ ١٧ اسفند دریافت خواهند کرد و عیدی بازنشستگانی که بیست و هفتم هر ماه از سایر بانک ها حقوق دریافت می کنند نیز در روز ١٨ اسفند واریز می شود. همچنین مستمری بگیرانی که بیست و ششم هر ماه حقوق می گیرند ١٩ اسفند عیدی دریافت می کنند. نباتی گفت: بازنشستگانی که حقوق ماهیانه خود را بیستم هر ماه دریافت می‌کنند، ٢١ اسفند عیدی می گیرند و عیدی کسانی که در تاریخ ٢٢ تا ٢۵ هر ماه حقوق دریافت می کنند نیز همراه با حقوق اسفند به حساب آنان واریز می شود.


✔️دریافت مهمترین از مهمترین رویداد های خبری به صورت گلچین
جذاب،فوری، موثق
برای عضویت کلیک کنید
@hourgan   آدرس کانال
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها