تعداد بازدید: ۵۴۱
کد خبر: ۱۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲ - 2023 22 January
اورژانس ۱۱۵ نی‌ریز آخر هفته سختی را با یک روز پر حادثه که دست کم ۳ فوتی داشت، پشت سر گذاشت. به طوری که تعداد مأموریت‌ها و تماس‌های اورژانس در این روز بیش از دو برابر روز‌های دیگر بود.
author
روزنامه نگار: عابد نعمتی

به گفته محمدحسین کچویی مدیر اورژانس ۱۱۵ نی‌ریز، ساعت ۱۷ پنجشنبه ۲۹ دی‌ماه، بر اثر تصادف یک تریلر با خودرو پژو ۴۰۵ در پیچ خطرناکی که در ۲۵ کیلومتری بعد از قطرویه به سمت سیرجان واقع است، ۳ نفر کشته و ۷ نفر مصدوم شدند.

روز سخت اورژانس با حوادث متعدد


در این حادثه یک کودک ۸ ساله در دم کشته شد و پدر ۳۲ ساله‌اش که کودک را پشت فرمان در بغل گرفته بود، ضربه مغزی شد و با سطح هوشیاری پایین توسط آمبولانس پایگاه مشکان به بیمارستان شهدای سلامت انتقال یافت.

دو نفر از سرنشینان پژو ۴۰۵ نیز که از اتباع خارجی بودند، در دم جانشان را از دست دادند. ۴ مصدوم ۱۲، ۱۶، ۱۷ و ۲۰ ساله دیگر هم که از اتباع خارجی بودند، توسط دو آمبولانس پایگاه گل‌گهر سیرجان به بیمارستان این شهر منتقل شدند. یک تبعه خارجی دیگر و راننده تریلر نیز به نی‌ریز اعزام شدند.
نوشتنی است در این حادثه، هر دو پایگاه قطرویه و رودخور در مأموریت قبلی بودند. همچنین دو تیم عملیاتی هلال‌احمر از پایگاه و یک تیم عملیاتی از شعبه نی‌ریز که شامل دو آمبولانس و یک خودرو نجات بودند، به محل حادثه اعزام شدند و عملیات رها‌سازی با تجهیزات نجات سبک و نیمه‌سنگین و کمک‌های اولیه را انجام دادند. آمبولانس کارخانه سیمان سفید هم در صحنه حاضر شد.

سی دقیقه قبل از آن و در حادثه دیگری در منطقه نیلو (ده کیلومتری قطرویه به سمت رودخور)، دو موتورسیکلت با هم تصادف کردند و یک مرد ۵۸ ساله که ضربه مغزی شده بود، با کاهش هوشیاری به بیمارستان نی‌ریز اعزام شد.

یک ساعت بعد از آن نیز یک خودرو پژو ۴۰۵ در نزدیکی روستای جهان‌آباد شهرستان بختگان واژگون شد و ۵ سرنشین آن مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها