تعداد بازدید: ۱۳۰
کد خبر: ۱۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹ - 2023 21 January
فاز دوم بوستان  SPR با مساحتی بیش از ۷ هزار مترمربع توسط شهرداری نی‌ریز آغاز شد.
نویسنده : روابط عمومی شهرداری نی‌ریز

فاز دوم بوستان  SPR با مساحتی بیش از ۷ هزار مترمربع توسط شهرداری نی‌ریز آغاز شد.پس از تکمیل عملیات عمرانی فاز اول بوستان بزرگ SPR عملیات اجرایی فاز دوم این بوستان توسط واحد عمران شهرداری نی ریز آغاز شده است. بوستان بزرگ SPR  در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع در اراضی پیرامونی قلعه تاریخ SPR ساخته خواهد شد.

این بوستان به مساحت بیش از ۱۵ هزار متر مربع در اراضی پیرامونی این قلعه تاریخی در آخرین طرح تفصیلی شهر نی‌ریز تثبیت شده است.

تا سال ۱۳۹۶ این قلعه تاریخی به دلیل بی‌توجهی به صورت نیمه مخروبه به حال خود رها شده بود که توسط شهرداری نی‌ریز مرمت شد و از نابودی کامل نجات یافت.

با توجه به سرانه‌ی بسیار کم و ناکافی فضای سبز منطقه مسکن مهر، که در سال‌های قبل در شمال شرق نی‌ریز ساخته شده است، احداث و بهره‌برداری از این بوستان عمومی  می‌تواند تا حدود زیادی این نقیصه را جبران نماید. جمعیت فعلی ساکنان این منطقه بیش از ۵ هزار نفر تخمین زده می‌شود.  

با توجه به افزایش قیمت انواع مصالح، در صورت تأمین اعتبار کافی پیش‌بینی می‌شود فاز دوم این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۱ تکمیل شود و در غیر این صورت ادامه پروژه و تکمیل این بوستان عمومی می‌بایست در سال مالی بعد ادامه یابد.  

نوشتنی است عملیات روشنایی و چمن‌کاری فاز اول این بوستان تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها