تعداد بازدید: ۳۶۰
کد خبر: ۱۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳ - 2023 21 January
با وجود اینکه در اکثر شهر‌ها استارت مسکن ملی زده شده است و ساختمان‌ها در حال بالا رفتن می‌باشد، اما نی‌ریز در شروع پروژه عقب مانده منتهی یک تفاوت مثبت دارد!

زمین رایگان برای خانواده‌های دارای فرزند سوم (متولد ۱۴۰۰.۸.۲۴ به بعد)

بر پایه پیگیری‌های رئیس اداره راه و شهرسازی نی‌ریز مسکن‌های ملی در استهبان (۴ طبقه)، فسا (۴ طبقه) و داراب (۲ طبقه ۴ واحدی)  تعیین شده است، اما در نی‌ریز نهایتاً ۲ طبقه و در هر طبقه یک واحد و هر دو واحد مسکونی دارای حیاط و ۲ خوابه  هستند.

یاراحمدی درباره تأخیر در ساخت گفت: عوامل مختلفی در کار بود از جمله اینکه خوشبختانه توانستیم استان را راضی کنیم تا دو طبقه ۲ واحدی که هر دو دارای حیاط باشند، مصوب کنند و این شرایط در مقایسه با شهر‌های همجوار بی‌نظیر است.

وی عدم تأیید شهرداری برای آماده‌سازی مکان مورد تأیید  توسط شورای شهر نی‌ریز را دیگر عامل تأخیر عنوان نمود و گفت: به زودی عملیات کلنگ‌زنی پروژه به زمین زده خواهد شد.

نوشتنی است بر پایه آمار اداره راه و شهرسازی تاکنون در نی‌ریز ۸۳۰۷ نفر در مسکن ملی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۵۳۴ نفر تأیید شده، ۱۱۱۰ نفر واریز وجه اولیه را داشته‌اند و ۳۲۸ نفر افتتاح حساب کرده‌اند.

رئیس اداره راه و شهرسازی همچنین در مورد خانواده‌های دارای فرزند سوم  گفت: کسانی که فرزند سوم آن‌ها بعد از ۱۴۰۰/۸/۲۴ متولد شده باشد می‌توانند در سایت نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند و حضوری به اداره مراجعه نمایند تا یک قطعه زمین رایگان به آن‌ها اعطاء گردد.

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
سید حسین موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
0
سلام این خبر دروغ هست ‌‌ویکماه جلوتر از مسکن و شهرسازی سوال کردم گفتند نه خبری نیست
بنده هم فرزند سومم از تاریخ مورد نظر به بعد هست ولی زمین ندادن به ما و همه این حرفها تبلیغات است
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها