تعداد بازدید: ۴۷۰
کد خبر: ۱۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۰ - 2023 15 January
مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نی‌ریز، ۳۴۳ کیلو مواد مخدر را در ۵ عملیات مختلف کشف و ۷ قاچاقچی را دستگیر کردند.


صندلی عقب وانت مزدا پر از تریاک بود
جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش مأوران شهرستان نی‌ریز و یگان تکاوری، ۱۲۷ کیلو تریاک در بازرسی از یک وانت مزدا کشف شد.

سردار یوسف ملک‌زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در این خصوص اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز به همراه کارکنان یگان تکاوری، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور سیرجان- شیراز"به یک دستگاه وانت مزدا مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۱۲۷ کیلو تریاک را که روی صندلی عقب بود، کشف کنند. همچنین قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

جاساز تریاک زیر بار پرتقال و یونجه
فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف ۱۲۶ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در بازرسی از دو دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عظیم‌اله کرمی گفت: مأموران انتظامی نی‌ریز در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری و در یک عملیات ضربتی به دو دستگاه کامیون و وانت نیسان حامل بار پرتقال و یونجه مشکوک شدند و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این دو خودرو، در مجموع ۱۲۶ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک که به صورت کاملاً حرفه‌ای زیر بار پرتقال و یونجه جاسازی شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی نی‌ریز با بیان این که هر دو راننده قاچاقچی دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

در نی‌ریز ۳۹ کیلو تریاک کشف شد
فرمانده انتظامی نی‌ریز گفت: در بازرسی از دو دستگاه کامیون و وانت پیکان، ۳۹ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ عظیم‌اله کرمی بیان داشت: در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان، مأموران انتظامی نی‌ریز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به دو دستگاه کامیون و وانت پیکان حامل بار مشکوک شدند و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از کامیون ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک زیر بار توت فرنگی و از وانت نیز ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم (در مجموع ۳۹ کیلو تریاک) کشف شد.

جاساز ۳۰ کیلو حشیش در کپسول cng
فرمانده انتظامی نی‌ریز گفت: در بازرسی از کپسول گاز سواری پژو، ۳۰ کیلوگرم حشیش کشف و راننده نیز دستگیر شد.

سرهنگ عظیم‌اله کرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای برخورد با قاچاقچیان، مأموران انتظامی نی‌ریز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۳۰ کیلو حشیش که به صورت کاملاً حرفه‌ای در داخل کپسول گاز جاسازی شده بود، کشف شد.

پلیس نی‌ریز ۲۰ کیلو تریاک کشف کرد
فرمانده انتظامی نی‌ریز از کشف ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در بازرسی از سواری پژو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عظیم‌ا... کرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای اقدامات مبارزه‌ای با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، مأموران ایست و بازرسی قطرویه حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری پژو ۲۰۶ مشکوک شدند و دستور ایست دادند.

وی افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران انتظامی موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را متوقف و راننده را نیز دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی نی‌ریز با اشاره به این که در بازرسی از این خودرو ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، تصریح کرد: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها