تعداد بازدید: ۹۱
کد خبر: ۱۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲ - 2023 14 January
فرج زاده در جمع اعضای هیئت ورزش های همگانی
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

اعضای هیئت ورزش‌های همگانی و جمعی از مربیان فعال در کمیته‌های مختلف این هیئت دوشنبه ۱۹ دی با حضور در اداره ورزش و جوانان با منوچهر فرج زاده رئیس این اداره دیدار و با ارائه برنامه‌های خود با او به گفتگو نشستند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی با اشاره به عملکرد این هیئت در دوران کرونا و پس از آن نی‌ریز را در کشور جزو ۲۰ شهر برتر در اجرای برنامه‌های هیئت از بین ۴۰۰ شهر اجرا کننده دانست و در عین حال با انتقاد از برخی مسئولان در کمیته‌های زیرمجموعه هیئت، آن‌ها را در کم‌کاری مورد سرزنش قرار داد و خواستار همکاری و فعالیت بیشتر آن‌ها در این مجموعه شد.

ابراهیم میرغیاثی گفت: تمامی مربیان در کمیته‌های مختلف هیئت دارای کارت مربیگری هستند و تنها می‌بایست کسانی که مدت اعتبار کارت آن‌ها به اتمام رسیده آن را تمدید کنند. با توجه به اینکه رشته‌های تازه تأسیس در هیئت ورزش‌های همگانی در حال راه‌اندازی است، ابراهیم میرغیاثی گفت: در تلاش هستیم تا این رشته‌ها را در مدارس و با همکاری هادی دهقان مسئول واحد تربیت بدنی آموزش و پرورش فعال کنیم.

منوچهر فرج زاده نیز که به تازگی سرپرستی اداره ورزش و جوانان را عهده‌دار شده در صحبت‌های خود حامل خبر‌های تازه بود و از تأسیس صندوق قرض‌الحسنه ورزش در آینده خبر داد و گفت: با احداث آن می‌توان به ورزشکاران کمک داد تا بتوانند به اهداف و برنامه‌های خود بهتر و سریع‌تر برسند و هیچ‌گاه هیچ ورزشکار و متولی ورزشی نگران تأمین بودجه نباشد.

فرج زاده افزود: در ورزش نباید بیشترین تمرکز روی مسائل مالی باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گفت: در حوزه بانوان هیچگونه زیرساختی وجود ندارد و نداشتن سالن ورزشی اختصاصی بانوان از جمله مشکلاتی است که می‌توان به آن اشاره کرد و احداث آن باید در اولویت قرار گیرد و این مهم با همکاری آن‌ها امکان پذیر می‌شود. باید در بخش بانوان مسابقات ورزشی برگزار شود که به دلیل نبود امکاناتی مانند خوابگاه ورزشی این امکان وجود ندارد و چنانچه بانوان بتوانند مسابقاتی را در سطح شهرستان به طور مداوم برگزار کنند، می‌توان خوابگاهی را به جهت میزبانی از تیم‌های دیگر شهر‌ها در اختیار آن‌ها قرار داد.

از دیگر اقداماتی که رئیس ورزش و جوانان نی‌ریز مطرح کرد، درنظر گرفتن مکانی برای پیگیری جذب سرمایه‌گذار به عنوان حامیان ورزش بود تا بتوان با همکاری خیران و افراد توانمند، تجهیزات بیشتری را به ورزش نی‌ریز افزود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها