تعداد بازدید: ۳۹۱
کد خبر: ۱۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵ - 2023 14 January
یک دستگاه بیل مکانیکی ۵ میلیارد تومانی به زیرساخت‌ها و  امکانات شهرداری اضافه شد.

با پیگیری‌های فرماندار و شهردار نی‌ریز یک دستگاه بیل مکانیکی سری ۲۲۰  به ناوگان ماشین آلات عمرانی و خدماتی شهرداری نی‌ریز اضافه شد.

بیل مکانیکی مذکور با ظرفیت ۲۲ تن و از تولیدات با کیفیت یک شرکت دانش بنیان ایرانی است.

فرماندار نی‌ریز در این خصوص به واحد روابط عمومی شهرداری نی‌ریز گفت: دوران طلایی نی‌ریز با فعالیت و پویایی شهرداری در زمینه‌های مختلف محقق خواهد شد و در ۱۰ ماه اخیر اقدامات بسیار خوبی در این خصوص اتفاق افتاده و همچنان ادامه خواهد داشت.

مختار یوسفی با اشاره به ریل‌گذاری‌های انجام شده توسط شهرداری نی ریز گفت: مردم عزیز منتظر خبر‌های بسیار خوبی در زمینه ایجاد درآمد‌های پایدار شهرداری باشند.

شهردار نی‌ریز در ادامه ضمن تقدیر از مدیران ارشد استانداری به ویژه دفتر امور شهری استانداری فارس اعلام کرد که بیل‌مکانیکی جدید شهرداری نی‌ریز با تلاش واحد ماشین آلات از کارخانه تولیدی در تهران در روز یکشنبه به واحد ماشین آلات تحویل شده است. شایان ذکر است ارزش ریالی خودرو‌های خریداری شده در ۱۰ ماهه ابتدایی سال جاری معادل بیش از ۸ میلیارد تومان است.

این دستگاه، یازدهمین خودروی سرمایه‌ای شهرداری نی‌ریز است که در طول دوران مدیریت فعلی به ناوگان ماشین آلات شهرداری اضافه می‌گردد. یک دستگاه لودر، سه دستگاه کامیون کمپرسی، یک دستگاه اسکید لودر، دو دستگاه خودروی سواری، دو دستگاه خودروی پیکاپ مدیریت بحران، یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی از جمله اموال سرمایه‌ای است که در ۵ سال اخیر به واحد ماشین آلات شهرداری اضافه شده است.

با ورود این بیل مکانیکی چرخ زنجیری توان شهرداری در پروژه‌های عمرانی به ویژه عملیات خاکبرداری و خاکریزی افزایش چشمگیری خواهد یافت.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها