تعداد بازدید: ۱۱۷
کد خبر: ۱۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵ - 2023 07 January
پس از گذشت ۹ هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال استان، تیم آفتاب به شکست ناپذیری خود در خانه پایان داد.
نویسنده : محمدصادق رجبی / گروه ورزش

هفته دهم این رقابت‌ها جمعه ۹ دی برگزار شد و انبوه‌سازان آفتاب فارس در خانه پذیرای ایلدرم فراشبند بود و با یک گل نتیجه را به حریف واگذار کرد.

انبوه‌سازان که نیمه اول را هجومی شروع کرد در دقایق ابتدایی می‌توانست توسط محسن صنعتی به گل برسد. در نیمه دوم هرچند توپ و میدان در دست تیم نی‌ریز بود، اما بر خلاف جریان بازی روی یک شوت از پشت محوطه، تیم فراشبند به گل رسید.

انبوه سازان که تاکنون در خانه شکستی را پذیرا نشده بود، این هفته مقابل نماینده فراشبند تسلیم شد و در حالی که می‌توانست از امتیاز میزبانی استفاده و خود را به صدر جدول نزدیک‌تر کند، اما با این شکست معادلات را به هم ریخت تا عقاب شیراز، ارشاد نوین گله‌دار لارستان و طلائیه شیراز از این فرصت نهایت استفاده را برده و از نماینده نی‌ریز پیشی بگیرند.

محمد مطوری و شاگردانش که تا بدین جای کار تا یک قدمی صدر جدول رسیده بودند، اما حالا تا پایان هفته دهم با ۱۷ امتیاز از رده دوم به مکان چهارم رسیدند.

با توجه به امتیازات به دست آمده در این هفته و با توجه به اینکه دو تیم به مرحله زیرگروه فوتبال کشور صعود می‌کنند، حالا انبوه‌سازان می‌بایست در سه بازی باقیمانده با تمام توان به میدان برود و حتماً  با پیروزی زمین را ترک کند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها