تعداد بازدید: ۱۱۹
کد خبر: ۱۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹ - 2023 07 January
پشت‌پرده شهر
جاده منتهی به تفرجگاه آبادزردشت که در مصوبه شورای شهر نی‌ریز به شهرداری سپرده شده بود توسط هیئت تطبیق فرمانداری رد شد.  

علت ماجرا را از میرزایی معاون عمرانی فرمانداری نی‌ریز جویا شدیم و او گفت: این گونه مصوبات باید حتماً در شورای ترافیک مطرح شود؛ اینکه شورای شهر بیاید و کار را به شهرداری واگذار کند درست نیست بلکه باید قبل از تصویب در شورای شهر به شورای ترافیک پیشنهاد شود و ابعاد آن مورد بررسی قرار گیرد. مثلاً در مورد همین مسیر، تعریض کردن آن برابر است با رسیدن به تیر‌های برق که خود مشکلات دیگری را ایجاد می‌کند، باید بازدید میدانی کرد و بهترین پیشنهاد را اجرا نمود.

قرار است این هفته این پیشنهاد در شورای ترافیک مورد واکاوی قرار گیرد.

چندی پیش رئیس شورای شهر در گفتگو با نی‌ریزان فارس گفته بود: این مصوبه با ۵ رأی موافق اعضاء جهت تأیید نهایی به فرمانداری ارسال شده و با توجه به اینکه این مسیر تفرجگاهی و پرتردد می‌باشد به احتمال بسیار زیاد تأیید خواهد شد.

اعضای شورای شهر نی‌ریز در جلسه دوشنبه ۷ آذرماه مصوب کرده بودند: «با توجه به تصادفات متعدد جانی و مالی در مسیر تپه نورالشهدا بعد از شروع زیتون‌کاری‌ها، به شهرداری با قید فوریت مجوز داده می‌شود از دو طرف تعریض آسفالت و خط‌کشی نماید.  

همچنین شهرداری با رایزنی شورای ترافیک شهرستان، تمهیدات لازم را جهت ایمن‌سازی این مسیر و نصب دو عدد سرعتکاه در مسیر اقدام نماید.»

جاده بی‌صاحب در شورای ترافیک

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها