تعداد بازدید: ۷۵
کد خبر: ۱۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳ - 2023 07 January
امام جمعه نی‌ریز:
نویسنده : سیمه نظری، نی‌ریزان فارس:

امام جمعه نی‌ریز گفت: پیروان حق باید دلگرم باشند و بدانند که حق پیروز و باطل نابودشدنی است.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ۹ دی ماه گفت: «دعا کلید رستگاری است.

بهترین دعا دعایی است که از سیره پاک و قلب پرهیزگار برآید. ما طلبکار خدا نیستیم که هر دعایی کردیم مستجاب شود؛ ما موظفیم به دعا کردن که اگر صلاح و مصلحت پروردگار باشد، مستجاب می‌شود.»

امام جمعه نی‌ریز در مورد اعتراضات اخیر اظهار داشت: «حق آمدنی و باطل رفتنی است. پیروان حق باید دلگرم باشند و بدانند که حق پیروز و باطل نابودشدنی است. این اصل کلی و اساسی، مایه دلگرمی برای پیروان حق است.»

حجت‌الاسلام حسینی نهم‌دی‌ماه را روز نمایش معجزه خداوند و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و اضافه کرد: «نهم دی‌ماه حماسه بزرگی است که ملت ایران آفرید. روز سرنوشت‌سازی که مردم نی‌ریز در سال ۱۳۸۸ یک روز زودتر به خیابان‌ها آمدند و این نشان‌دهنده بصیرت و آگاهی آنان است.»

وی گفت: «در انتخابات سال ۱۳۸۸ دشمنان نتوانستند حضور گسترده مردم را ببینند؛ فتنه به پا کردند، به عاشورا و امام حسین (ع)، به شهدا، امامت و ولایت توهین کردند. البته انتخابات بهانه بود و هدف آنان براندازی نظام جمهوری اسلامی بود. الان نیز مهسا امینی و... بهانه است. هدف اصلی آن‌ها فروپاشی خانواده‌ها، جلوگیری از پیشرفت کشور و در نهایت براندازی نظام است.»

خطیب جمعه نی‌ریز در ادامه به چهار راه‌حل برای برطرف شدن اختلافات اشاره کرد و گفت: «پناه‌بردن به خدا،  داشتن بصیرت، آگاهی و دانایی، داشتن تقوا و ولایی بودن مواردی هستند که با رعایت آن می‌توان اختلافات را کنار گذاشت.»

وی به روز جهاد کشاورزی نیز اشاره کرد و عنوان داشت: «درخواستم از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی این است که به این مردم همیشه در صحنه توجه خاص داشته باشند. بعضی مناطق شهرستان مشکل آب دارند. قطعاً نیاز است مسئولان به مردم بیشتر خدمت و گره مشکلات آن‌ها را باز کنند.»

نوشتنی است بعد از نماز جمعه به مناسبت سالروز نهم دی‌ماه راهپیمایی برگزار شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها