تعداد بازدید: ۸۴
کد خبر: ۱۵۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳ - 2022 31 December
معاون وظیفه عمومی استان از امکان بهره‌مندی کارکنان وظیفه غایب حین خدمت از کسر خدمت ایثارگری والدین خبر داد.

سرهنگ محمدرضا دهقانیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در راستای ارج نهادن به ایثارگران و افزایش رضایت کارکنان وظیفه حین خدمت، برابر تصویب ستاد کل نیروهای مسلح، کلیه کارکنان وظیفه غایب حین خدمت می‌‎توانند از کسر خدمت ایثارگری والدین (رزمندگی ،جانبازی و آزادگان) بهره‌مند شوند.

وی با تأکید بر این که مشمولان غایب در صورت اشتغال به خدمت می‌توانند از این کسر خدمت بهره‌مند شوند، گفت: فرآیند صدور کسر خدمت مطابق مقررات قبلی بوده و تغییری نداشته و کارکنان وظیفه واجد شرایط پس از شروع به خدمت سربازی می‌توانند برای دریافت گواهی کسر خدمت به سازمان‌های نیروهای مسلح مراجعه کنند.

سرهنگ دهقانیان بیان کرد: این مقررات صرفاً برای بهره‌مندی از کسر خدمت ایثارگری بوده و بخشش اضافه خدمت سنواتی (پشت دفترچه‌ای) کارکنان وظیفه مطابق ضوابط و مقررات مربوطه قبلی و از اختیارات یگان خدمتی مربوطه می‌باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها