تعداد بازدید: ۲۹۹
کد خبر: ۱۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳ - 2022 31 December

انتشار آگهی زمین‌های تجاری در جمال آباد نی‌ریز توسط اداره کل راه و شهرسازی در روزنامه خبرجنوب و فروش آن با موجی از انتقادات روبرو شده است.

متقاضیان زمین‌های اینچنینی معتقدند انتشار این آگهی‌ها باید در رسانه‌ها و مکان‌های عمومی شهر نی‌ریز اطلاع‌رسانی می‌شد تا افراد ساکن در این شهر بتوانند در این مناقصه‌ها شرکت کنند.

روابط عمومی‌های ادارات کل نگاهشان به روزنامه‌های چاپی در شیراز است و در بسیاری از مواقع از انتشار آگهی در روزنامه‌، هفته‌نامه‌ و ماهنامه‌های محلی خودداری می‌کنند و همین عامل سبب شده تا اهالی یک شهر از خرید و فروش ملک، ساختمان، زمین و... در شهرشان  بی‌اطلاع باشند.

کافی است نگاهی به روزنامه‌های استانی بیندازید، خواهید دید که مناقصه و مزایده‌های بسیاری مربوط به شهرستان‌ها چاپ شده است. این خلاء قانونی با تکرار آگهی‌ها در نشریات محلی به جهت اطلاع‌رسانی مردمان آن شهر ضروری و لازم به نظر می‌رسد. برای نمونه می‌توان به کاری که شهرداری‌ها در خصوص فروش زمین انجام می‌دهند، اشاره کرد. منتقدان می‌گویند مگر چند نسخه از فلان روزنامه وارد شهر نی‌ریز می‌شود که ما بتوانیم آن را تهیه کنیم و از آگهی منتشر شده مطلع شویم؟ 

آگهی زمین در شیراز، فروش در نی‌ریز

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها