تعداد بازدید: ۴۰۰
کد خبر: ۱۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۹ - 2022 25 December
تکذیب استخدام 22 نفر در فولاد
ابتدای هفته گذشته در یکی از رسانه‌های مجازی شهرستان به نقل از فرماندار نی‌ریز عنوان شد که ۲۲ نفر از اعتراض‌کنندگان به نتایج آزمون استخدامی  فولاد، استخدام خواهند شد.

این مسئله با پیگیری خبرنگار نی‌ریزان فارس تکذیب شد.

معاون منابع انسانی فولاد غدیر نی‌ریز در گفتگو با ما اعلام کرد: بدین گونه نبوده و آن را تکذیب می‌کنیم و حتی این مسئله را با فرماندار نی‌ریز هم در میان گذاشته‌ایم و ایشان نیز آن را رد کرده و اشتباه رسانه‌ای خوانده است.
فرج‌ا... نگهداری در خصوص آخرین وضعیت پرونده معترضان گفت: پس از برگزاری جلسه رسیدگی به اعتراضات که توسط مسئولان شهرستانی و دانشگاه شیراز انجام شد  در نهایت ۲۲ پرونده نیاز به بررسی جدید داشت  که به دانشگاه شیراز ارجاع داده شد.

در بررسی‌های جدید ایراداتی در آن دیده شد و نهایتاً دانشگاه شیراز اختیار استخدام یا عدم استخدام آن‌ها را به کارخانه واگذار کرده است.

شاغل بودن برخی از آن‌ها قبل از ثبت‌نام، مدارکی که به اشتباه برای شخص دیگری بارگذاری شده و از این دست مسائل سبب شد تا این پنج نفر پرونده‌هایشان با مشکل روبه‌رو گردد.

نگهداری همچنین در خصوص ۷۰ نفری که از طریق آزمون استخدام نشده‌اند و فضای خالی وجود دارد گفت: به ۹۳۵ نفر از افراد شاغل در فولاد غدیر فراخوان داده‌ایم تا برای مصاحبه به ما مراجعه کنند. همه آن‌ها بین یک تا ۱۳ سال سابقه کار دارند که در مدت ۲-۳ هفته آینده مصاحبه با آن‌ها انجام خواهد شد. این فضای خالی از میان آن‌ها تأمین می‌شود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها