تعداد بازدید: ۱۷۰
کد خبر: ۱۵۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵ - 2022 24 December
حادثه واژگونی سمند شوتی حامل اتباع خارجی، حداقل یک فوتی و ده مصدوم بر جای گذاشت.
author
روزنامه نگار: عابد نعمتی

این حادثه شامگاه شنبه ۲۶ آذرماه روبروی شهرک صنعتی سنگ نی‌ریز اتفاق افتاد که در پی آن، دو آمبولانس پایگاه‌های کمربندی و شهری نی‌ریز به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه ۱۱ مرد ۱۵ تا ۴۷ ساله مصدوم شدند که یک مرد ۲۲ ساله پس از انتقال به بیمارستان شهدای سلامت، به دلیل شکستگی و خونریزی زیاد، جانش را از دست داد. دو جوان دیگر نیز که دچار ضربه مغزی و شکستگی مهره‌های کمر بودند، به دلیل نبود جراح مغز و اعصاب به فسا اعزام شدند. بقیه افراد دچار صدمات متعدد از جمله شکستگی بودند که در بیمارستان نی‌ریز مداوا شدند.

پس از این حادثه راننده فرار کرده بود و خودرو سمند بعد از بیرون آوردن سرنشینان دچار آتش‌سوزی شد که بخش زیادی از آن در آتش سوخت. آتش‌نشانی نی‌ریز هم وارد عمل شد و به وسیله کپسول پودری و آب آن را خاموش کرد. آتش‌نشانان همچنین نیوجرسی فوق سنگین وسط جاده را که سمند به آن برخورد کرده و در نقطه خطرناکی قرار داشت، به وسیله زنجیر و خودرو آتش‌نشانی جابه‌جاکردند.

کارکنان آتش‌نشانی در گفتگو با ما از پاسخ ندادن تلفن رانندگان جرثقیل در برخی مواقع حساس گلایه‌مند بودند. آن‌ها می‌گویند جرثقیل‌داران در مواقعی مثل شب‌ها و روز‌های تعطیل پاسخ تلفن را نمی‌دهند و اگر بشود مثل قبل آن‌ها را ملزم به شیفت‌های کشیک کرد، برخی مشکلات و حوادث بعدی پیش نمی‌آید.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها