تعداد بازدید: ۶۰۰
کد خبر: ۱۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰ - 2022 20 December
میزبان بارش ایستگاه‌های باران سنجی شهرستان نی‌ریز و بختگان تا ساعت ۱۸:۳۰ شنبه ۳ دی

بارش باران در نی‌ریز کمتر از 5 میلی‌متر خواهد بود.

کامران کامرانی کارشناس هواشناسی نی‌ریزان فارس در خصوص آخرین تغییرات در پیش‌بینی بارندگی‌ها گفت: با جابجا شدن سیستم به عرض‌های بالاتر سهم بارش مناطق شرقی و جنوبی فارس به شدت کاش یافته است به طوری که در این مناطق از جمله نی‌ریز مقادیر بارش احتمالی به کمتر از ۵ میلی‌متر تنزل پیدا کرده است‌‌.

امید است در سامانه های آتی بارش‌های مناسب رخ دهد.

----------------------------------------------------------------

نی‌ریز در روز شنبه سوم دی‌ماه بارانی خواهد بود.

کارشناس هواشناسی نی‌ریزان فارس در این ارتباط گفت: شواهدی از بارش‌های مناسب  و قابل ملاحظه برای استان‌های جنوب غرب و غرب کشور طی روز شنبه ( ۳ دی ماه)  وجود دارد.

استان فارس نیز شنبه بارانی خواهد بود. عمده بارش استان فارس در مناطق غربی و شمالغربی رخ خواهد داد به طوری که شهرهایی مانند سپیدان، نورآباد، کازرون، کامفیروز مقادیر احتمالی  بارش،  بیش از ۵۰ میلی‌متر  است.

این سیستم به سمت جنوب و شرق فارس تضعیف شده و برای شهرهایی چون نی‌ریز، داراب و استهبان آنچه تاکنون پیش‌بینی می‌شود، مقادیر احتمالی بارش کمتر از ۲۰ میلی‌متر  است. امید است طی چند روز آینده شرایط به گونه‌ای پیش رود که  دامنه  بارش‌های قابل ملاحظه به منطقه  شرق و جنوب فارس نیز کشیده شود.

کامران کامرانی ادامه داد: بنا به تجربه احتمالاً با توجه به گستردگی سیستم، بارش‌ها به سمت بهبود در منطقه نی‌ریز پیش می‌رود و انشالا ما شاهد بارشی بیش‌از ۱۵ میلی‌متر باشیم.

منبع: تولیدی
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها