تعداد بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۱۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳ - 2022 17 December

جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده شهرستان نی‌ریز با محوریت پیشگیری از خودکشی با حضور قبادی‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و سایر اعضاء، در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نی‌ریز،  در این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، در سخنانی با بیان این که موضوع خودکشی یکی از آسیب‌های اجتماعی جدی است، ضمن تشریح برنامه پیشنهادی کاهش آسیب خودکشی، خواستار تدوین برنامه اقدام و عمل در زمینه آسیب‌های اجتماعی بخصوص خودکشی شد.

قبادی‌پور ادامه داد: اجرایی کردن این برنامه نیازمند همکاری و همراهی همه دستگاه‌های متولی بویژه آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و بهزیستی است که باید در یک اقدام مشترک و هدفمند توجه به برنامه‌های پیشگیرانه را با تمرکز بر این آسیب‌های مهم در دستورکارخود قرار دهند.

قبادی‌پور با اشاره به این که تأثیر آموزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی غیر قابل انکار است و در این باره آموزش ساکنان حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها بیشتر باید مد نظر قرار گیرد، گفت: با بالا بردن سطح بینش و آگاهی مردم نسبت به مسائل اعتقادی و حرمت خودکشی و تبیین آسیب‌های فردی، اجتماعی و خانوادگی ناشی از آن، مسلماً می‌توان این روند را کنترل کرد و کاهش داد.

نوشتنی است در این جلسه سایر اعضای حاضر نیز دیدگاه‌های خود را درباره مسائل مطرح شده بیان کردند و پس از تحلیل و تبادل افکار، تصمیم‌هایی اتخاذ و به نهاد‌های مربوطه ابلاغ شد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها