تعداد بازدید: ۴۳۰
کد خبر: ۱۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸ - 2022 17 December
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

در بازی بین انبوه‌سازان آفتاب نی‌ریز و طلائیه شیراز، درگیری بین داور چهارم بازی یعنی مسعود مرادزاده داور نی‌ریزی و مدیران تیم انبوه‌سازان آفتاب باعث شد این هفته انبوه‌سازان در استهبان بازی کند.
با اعلام خلیل حاجی‌پور مسئول کمیته مسابقات هیأت فوتبال فارس، با ابلاغ کمیته انضباطی به سرپرست و مدیر تیم آفتاب، هفته گذشته این تیم در خارج از نی‌ریز میزبان حریف خود بود که البته نتیجه دیدار به زمان چاپ ما نرسید.

وی همچنین عنوان داشت می‌خواستیم نی‌ریز در شهری دورتر از استهبان میزبان باشد که شرایط محیا نشد و این بازی خارج از خانه فقط به دلیل رأی کمیته انضباطی بود.

با این حال جواد پاکنژاد مدیر تیم آفتاب می‌گوید: میزبانی ما در خارج از نی‌ریز به دلیل نامه هیئت فوتبال نی‌ریز به استان مبنی بر ناتوانی در میزبانی بازی‌های تیم ما بوده است .

در این باره حسن شفیعی رئیس هیئت فوتبال گفت: دلیل ما برای ارسال نامه به استان، عدم پرداخت هزینه وقت چمن از سوی انبوه‌سازان آفتاب بوده و محرومیت این تیم از بازی در خانه مربوط به رأی کمیته انظباطی است نه نامه ما.

مسابقه دو تیم انبوه‌سازان آفتاب نی‌ریز و طلائیه شیراز در نی‌ریز از هفته اول از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان جمعه 18 آذر در ورزشگاه شهدای نی‌ریز در حالی برگزار شد که به دلیل درگیری در وقت استراحت دو نیمه بین نیمکت آفتاب نی‌ریز و کادر داوری، ادامه مسابقه برگزار نشد و دو تیم زمین بازی را ترک کردند.

در پی اعتراض‌های مکرر کادر فنی انبوه‌سازان به داوری، امیرحسین هادی مسئول تدارکات از کنار زمین اخراج شد.

این درحالی بود که محمد مطوری سرمربی انبوه سازان آفتاب نیز به دلیل محروم بودن از چهار دیدار تیمش در این مسابقات، از روی سکوها نظاره‌گر مسابقه بود.

اعتراض تیم فوتبال انبوه‌سازان البته پیش از شروع بازی کلید خورد. دلیل آن عضویت محمد‌جواد مرادزاده برادر مسعود مرادزاده در تیم طلائیه شیراز و همچنین حضور فرزند داور وسط این دیدار در تیم نوجوانان این تیم بود.

به گفته آنها در شب قبل از بازی نیز مسعود مرادزاده اسباب اسکان تیم شیرازی را فراهم کرده است. اما تیم داوری از پایبندی به ابلاغیه کمیته داوران استان سخن می‌گوید و حضور خود در قضاوت این دیدار را تابع دستورات این کمیته عنوان می‌کند.

به گفته حیدر پورلطف مسئول برگزاری مسابقه، نتیجه و تصمیم نهایی در مورد اتفاقات پیش آمده در این دیدار، پس از بررسی از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان اعلام خواهد شد.

گفتنی است در نیمه نخست این بازی نیمه‌تمام هیچ توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها