تعداد بازدید: ۱۸۴
کد خبر: ۱۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰ - 2022 10 December
امام جمعه نی‌ریز تحریم غربی‌ها را بی‌اثر دانست و نتیجه آن را افزایش قدرت منطقه‌ای و جهانی ایران خواند.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ۱۸ آذر اظهار داشت: «آمریکا، اروپا و دشمنان اسلام بنا را بر تحریم گذاشته و ۱۶۱۶ تحریم در دهه اخیر علیه ایران اعمال کردند. اما آیا تأثیر گذاشت؟ هدف آن‌ها این بود که در زمینه موشکی و هسته‌ای پیشرفت نکنیم و نفوذ منطقه‌ای نداشته باشیم. اما آیا این طور شد؟ خیر. مقام معظم رهبری فرمودند به دنبال رفع تحریم نباشید که فایده ندارد. فرمودند به سمت خنثی‌سازی تحریم  بروید و به درون نگاه کنید. همه در کنار هم تحریم‌ها را خنثی کنید و خودتان بسازید. شعار ما نمی‌توانیم کار دشمن است. آن‌ها از پیشرفت‌های ما خشمگین هستند و این بود که آشوب‌ها و فتنه‌ها را به راه انداختند.»

این همه تحریم کردند؛ آیا اثر گذاشت؟

وی افزود: «الان خودشان اعلام می‌کنند ایران قوی است و نتوانستیم آن را با این آشوب‌ها از پا در بیاوریم. آن‌ها ناکام ماندند و به زودی بساط ظلمشان جمع می‌شود. اما آن‌ها دشمن هستند و باز هم در اتاق‌های فکرشان می‌نشینند و نقشه براندازی می‌کشند. همواره باید آماده باشید و صبر و مقاومت را پیشه کار خود قرار دهید.»

این همه تحریم کردند؛ آیا اثر گذاشت؟

خطیب جمعه نی‌ریز با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع اعضای شورای انقلاب فرهنگی، عنوان داشت: «ایشان فرهنگ را از مسائل اقتصادی و سیاسی مهمتر دانستند. کار این شورا هدایت فرهنگی کشور و جامعه هست و باید باشد. چراکه ما هنوز شاهد مشکلاتی در زندگیمان هستیم. در گام دوم، اگر بحث سبک زندگی را مطرح فرمودند، به دلیل این است که هنوز مشکلاتی در زندگی وجود دارد که باید حل شود. مثل اسراف که گناه و فرهنگ غلطی است و باید جایگزین آن صرفه‌جویی و قناعت شود. فرهنگ وابستگی که برخی شیفته غرب هستند و فکر می‌کنند آن‌ها باید بیایند و مشکلات ما را حل کنند. فرهنگ استقلال و خودباوری و نگاه به درون است که باید جایگزین آن شود. درباره ازدواج فرزندان و مهریه‌ها چه مسائلی داریم؟ آیا مهریه‌های سنگین درست است؟ ازدواج آسان باید جایگزین شود.»

غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته:
دوست قدیمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
0
0
خدا وکیلی اثر نداشت؟؟؟؟؟؟
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها