تعداد بازدید: ۴۵۴
کد خبر: ۱۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ - 2022 10 December
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

رینگ اسپرت ضعیف‌تر از فصل قبل
هفته آغازین مسابقات لیگ برتر فوتسال بزرگسالان فارس برای دو نماینده نی‌ریز برگزاری دربی را به همراه داشت که طی آن اهورا با پیروزی برابر رینگ اسپرت، فصل جدید را به خوبی شروع کرد.

طبق زمان‌بندی و برنامه‌ریزی کمیته فوتسال استان، در هفته اول به دلیل حساسیت بالا تمامی تیم‌های همشهری مقابل هم قرار گرفتند و رینگ اسپرت برخلاف فصل قبل که شروعی طوفانی داشت، در این فصل چندان منسجم ظاهر نشد و شکست ۲ بر صفر برابر اهورای همشهری را با گل‌های صادق حیدری و محمدرضا شاهسوند‌حسینی تجربه کرد.

این دیدار جمعه ۱۱ آذر در سالن مجموعه ورزشی کارگران و به میزبانی اهورا برگزار شد. ابتدا قرار بود این بازی به دلایل امنیتی با تصمیم هیئت فوتبال استان بدون تماشاگر برگزار شود، ولی با تعهد عوامل تیم میزبان در‌های ورودی به روی تماشاگران باز شد و بازی دو تیم بدون هیچ گونه حواشی به پایان رسید.

رینگ‌اسپرت که از بدو شروع تمرینات بدون حضور چند بازیکن اصلی از جمله یاور، رسول و عرفان زارعی و البته مصدومیت مجتبی هاشم‌زاده کار خود را آغاز کرده بود، در این مسابقه بین بازیکنان ناهماهنگی را می‌دید و در نهایت نیز شکست نابهنگامی برای شاگردان رسول خواجه‌زاده و تیمش رقم خورد.
در سوی مقابل اهورا با میانگین سنی به مراتب پایین‌تر از حریف پای به میدان گذاشته بود و دارای انسجام تیمی، هماهنگی و دوندگی بود و در نهایت نیز ۳ امتیاز برای علیرضا مظفری و تیمش رقم خورد.

در پایان این دیدار محمد مستفیضی مربی رینگ‌اسپرت گفت: قبل از این مسابقه برنامه‌ریزی‌هایی داشتیم، اما از سوی بازیکنان به خوبی اجرا نشد و شکست خوردیم.

یادآور میشود این مسابقات در دو گروه ۶ تیمی در حال برگزاری است.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها