تعداد بازدید: ۲۵۸
کد خبر: ۱۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱ - 2022 10 December
لیگ فوتبال نونهالان استان
تیم پویش پاسارگاد در حالی به فینال رقایت‌های لیگ برتر نونهالان صعود کرد که مسئولان این تیم از حمایت نشدن توسط مسئولان گلایه‌مند بودند.

نونهالان نی‌ریزی که دو هفته مانده به پایان مرحله گروهی صدر‌نشینی خود ر‌ا قطعی کرده بودند در بازی نیمه‌نهایی نیز با برتری مقابل تیم کازرون به فینال راه یافتند.

این بازی جمعه  ۱۱ آذر در استادیوم شهدای نی‌ریز برگزار شد.

پویش که از همان دقایق نخست سعی بر بازی روی زمین داشت در دقیقه ۱۷ روی یک غافلگیری  گل اول   را دریافت کرد.

پس از آن با تغییر تاکتیکی که شاهمرادی انجام داد تیم نی‌ریز در دقیقه ۲۶ با ضربه سر ابوالفضل زارع بازی را یک بر یک مساوی کرد تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

پویش در نیمه دوم سراسرحمله شد و روی یک فرار در دقیقه ۶۳ ، رضا عباسی مهاجم  این تیم گل دوم را به ثمر رساند.

در ادامه  تیم نی‌ریز در یک ضد حمله  به پنالتی رسید و رضا عباسی ضربه پنالتی را خلاف جهت حرکت دروازه‌بان به تور دروازه چسباند تا پویش ۳ بر ۱ از حریف کازرونی خود پیش بیفتد و فینالیست شود.

پویش پاسارگاد هفته آینده در فینال و در زمین بی‌طرف مقابل تیم فیروزآباد صف‌آرایی خواهد کرد.

شاهمرادی سرمربی تیم پویش پاسارگاد نی‌ریز  بعد از بازی گفت:  از هیئت فوتبال و هواداران فهیم نی‌ریزی تشکر می‌کنم که تا اینجا تنها حامی ما بودند. همچنین از آقای مسلم کرمی ممنون هستم که نسل طلایی باشگاه را به بنده سپردند. در این مسیر احسان درستی، سید‌محمد‌علی فقیه،  محمد جلالیان و هاشم کشاورز  که بی وقفه مرا همراهی کردند تا این موفقیت حاصل شود.

 برد امروز نتیجه آنالیز خوب و تمرینات دو هفته‌ای  بود که  داشتیم و توانستیم لحظه به لحظه تمام تفکراتمان را در زمین اجرا و بازی را مدیریت کنیم. کار ما تمام نشده و هفته آینده با آنالیزی که از تیم فیروزآباد انجام خواهیم داد و تمرین و  آماده‌سازی تیم، در فینال حضور قدرتمندتری خواهیم داشت.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها