تعداد بازدید: ۲۸۷
کد خبر: ۱۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷ - 2022 03 December
امام جمعه نی‌ریز از مسئولان خواست تا به فکر آبرسانی به روستای ریزاب باشند.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه 11 آذرماه اظهار داشت: «آبرسانی به سنندج، ۱۸۴ روستای استان کرمانشاه و ۹۱۳ روستای خوزستان با کمک سپاه انجام شده؛ امید که در روستای ریزاب ما هم مسئولان به فکر باشند و همان طور که بخشی از کار توسط سپاه انجام شده، بخش دیگر هم به پایان برسد.»


وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب گفت: «ایشان حضور بسیجیان را در همه عرصه‌ها برای خدمت‌رسانی به خوبی تبیین کردند. نقش بسیج در همه عرصه‌ها بسیار پررنگ است. همچنین بر بسیجی ماندن را تأکید کردند. ما نباید به خود ببالیم و مغرور شویم که بسیجی هستیم؛ باید دقت کنیم که منحرف نشویم. خواص بی‌بصیرتی داشتیم که در همین دوران ۴۳ ساله، در آنها انحراف به وجود آمد و به دنبال دنیای فانی، در مقابل امام و رهبر انقلاب ایستادند.»


خطیب جمعه نی‌ریز اظهار داشت: «نکته بعد شناخت دشمن است. توصیه رهبر انقلاب این است که همواره باید دشمن را بشناسیم و بدانیم از چه روزنه‌ای وارد می شود و می‌‌‌خواهد به ما ضربه بزند.


توصیه بعد رشد معنوی است که بسیار مهم است. رشد معنوی با نماز اول وقت، خلوص نیت، توجه به ذات اقدس الهی، توسل به اهل بیت و مناجات و توبه و استغفار به دست می‌آید.


توصیه بعد سفارش به جهاد تبیین است که بر همگان واجب است. همه برای شناخت اسلام و قرآن و اهل بیت و برای حفظ دستاوردهای جمهوری اسلامی باید این کار را انجام دهیم.»


حجت‌الاسلام حسینی در جایی دیگر گفت: «برخی می‌گویند اگر می‌خواهید این اغتشاشات تمام شود، باید با آمریکا کنار بیایید. چنین افرادی چقدر کوته‌فکرند. در طول 43 سال بدعهدی‌ها و ظلمها را ندیدید؟ آیا با اینها می‌شود کنار آمد؟  ما به تعهدات هسته‌ای عمل کردیم؛ اما آنها یک قدم هم برنداشتند. بدعهدیها مشخص است، کنار رفتن با چنین دشمنی ذلت و تسلیم شدن است. شعار ما هیهات من‌الذله است؛ چرا اینها فکر نمی‌کنند و نمی‌فهمند؟»


وی به سفر نخست وزیر عراق به ایران اشاره کرد و عنوان داشت: «گروه‌های تجزیه‌طلب سلاحهایی را وارد ایران کردند و سپاه مقر آنها را با موشک گلوله‌باران کرد. در جلسات هم مقرر شد آنها خلع سلاح شوند و عراق هم کمک دهد.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها