تعداد بازدید: ۵۶۱
کد خبر: ۱۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱ - 2022 03 December

/ از ۵۰ -۶۰ سالگی به بعد، وقت آن است که از پولی که پس‌انداز کرده‌اید، استفاده کنید و لذت ببرید.
این زمان هرگز برای سرمایه‌گذاری مناسب نیست؛ حتی اگر فوق‌العاده به نظر برسد؛ چرا که فقط مشکلات و نگرانی‌ها را به همراه دارد.

نگران وضعیت مالی فرزندان و نوه‌هایتان نباشید. شما سالهای طولانی از آنها مراقبت کرده و آنچه را که می‌توانستید به آنها آموخته‌اید. اکنون دیگر وقت آن رسیده که مسئولیت زندگی خودشان را بپذیرند.
/ زندگی سالم داشته باشید.

ورزش مناسب و متوسط انجام دهید. به اندازه کافی و مغذی غذا بخورید. خوب بخوابید. شیک و آراسته لباس بپوشید. مسافرت را فراموش نکنید. آزمایشات چکاپ را حتی زمانی که احساس خوبی دارید، انجام دهید و همیشه از وضعیت روح و جسمتان مطلع باشید.

/ برای چیزهای کوچک استرس نداشته باشید. شما قبلاً بر زندگی خود بسیار غلبه کرده‌اید و خاطرات خوب و بد زیادی دارید. اما مهم زمان حال است. اجازه ندهید گذشته شما را به سمت پایین بکشد، و آینده شما را بترساند.

/ همیشه «عشق» را زنده نگه دارید و به اطرافیانتان عشق بورزید و به یاد داشته باشید: «یک شخص تا زمانی که دارای هوش و علاقه باشد، پیر نیست.»

/ از اطلاعات روز و دنیای ارتباطات غافل نباشید. در اجتماع و بین مردم حضور داشته باشید. به نسل جوان و نظرات آنها احترام بگذارید. آنها ممکن است ایده‌های مشابه شما نداشته باشند، اما آینده در دست آنهاست. توصیه کنید نه انتقاد، و سعی کنید به آنها یادآوری کنید که خِرد دیروز هنوز هم در مورد امروز صادق است.

/ هرگز از عبارت «در زمان من» استفاده نکنید. وقت شما الان است، تا زمانی که زنده هستید، بخشی از این زمان هستید. وقت خود را با افراد مثبت‌اندیش و شاد و شنگول بگذرانید.

/ اگر امکان مالی زندگی مستقل دارید، تسلیم وسوسه زندگی با فرزندان یا نوه‌های خود نشوید. مطمئناً احاطه شدن توسط خانواده عالی به نظر می‌رسد، اما همه ما به حریم خصوصی خود احتیاج داریم.

/ دردها و ناراحتی‌ها با افزایش سن همراه است. سعی کنید روی آنها تمرکز نکنید بلکه آنها را به عنوان بخشی از زندگی بپذیرید.

/ از بحث و مجادله با دیگران بپرهیزید که این مسئله به شدت در پیری اثرگذار است. 

/ «کینه‌توزی» مانند سم خوردن است. از این سم مهلک دوری کنید.

/ به یاد داشته باشید، شما یکی از افراد خوش‌شانسی هستید که موفق شده‌اید تا اینجا زندگی کنید. بسیاری هرگز به این سن نمی‌رسند و هرگز نمی‌توانند یک زندگی کامل را تجربه کنند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها