تعداد بازدید: ۴۱۶
کد خبر: ۱۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱ - 2022 29 November
دومین جشنواره بهترین پرستار سال با انتخاب یک پرستار شاخص، ۵ پرستار نمونه استانی و ۲ نمونه کشوری به کار خود پایان داد.
author
روزنامه نگار: عابد نعمتی

در این جشنواره مختار شاهسونی پرستار بخش سی‌سی‌یو بیمارستان شهدای سلامت به انتخاب پرستاران و کارکنان بیمارستان، به عنوان بهترین پرستار جشنواره سال انتخاب شد.

همچنین صغری نظری به عنوان نمونه انسانی بخش زنان، صفیه سعادتی‌نیا نمونه استانی بخش اطفال، معصومه شبان نمونه استانی بخش داخلی، ریحانه بابری نمونه استانی بخش اتفاقات، مصطفی دمیری نمونه استانی بخش آی‌سی‌یو، غلامعباس شمس نمونه کشوری سوپروایزر و لیلا همایونی نمونه کشوری مدیر پرستاری اعلام شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان در این مراسم، ضمن تبریک روز پرستار گفت: «نزدیک به چهار و نیم سال است که در خدمت مردم شهرستان نی‌ریز هستم. چهار دوره از روز پرستار می‌گذرد که هر دوره و هر سال سختیها و مشکلات خاص خودش را داشته است. دو سال اخیر که به خاطر کرونا و استرسهایی که از همان اول برای آن ایجاد شد، زبانزد و نشان دهنده غیرت شما بود. روزی که هر کسی برای حفظ جان خود در خانه مانده بود و شما با تمام وجود برای سلامت مردم شهرستانتان تلاش و از خودگذشتگی کردید. درک این مسئله شاید از راه دور راحت باشد، اما تنها کسانی که انجام داده باشند متوجه می‌شوند.»
دکتر داور آل داود به جریان افتتاح بیمارستان جدید اشاره کرد و افزود: «این کار در زمان سختی کار کرونا شروع شد و دیدید که اسباب‌کشی آن چقدر زحمت داشت. حساسیتهایی نیز برای انتقال بیماران وجود داشت؛ اما خدا را شکر هیچ بیماری ناراضی نشد و مشکل سلامتی برای کسی پیش نیامد. هر کدام از شما بخشتان را مثل یک خانه می‌دانستید و این نشان داد که چقدر برای کار و مردم شهرستانتان ارزش قائلید. من افتخار می‌کنم که چهار سال در کنار شما و مردم شهرستان نی‌ریز بودم و مدیریت این کار را بر عهده داشتم. شما سلامت‌گرانی هستید که لبخند رضایت از سلامتی به عنوان بهترین نعمت را بر لب انسانها می‌نشانید.»

وی عنوان داشت: «بزرگترین استرس و فشار روانی آن دوران، یکی اولین پرستاری بود که به کرونا مبتلا شد و دوم ۸ نفر از کارکنان اورژانس که همه با هم به کرونا مبتلا شدند و خیلی سخت گذشت. اما روزی که جلسه گذاشتیم و می‌خواستیم بخش کرونا را مشخص کنیم، لذت‌بخش بود. جلسه اول را بین خود مدیران گرفتیم و بخش را مشخص کردیم و گفتیم کارکنان آن را بعداً مشخص می‌کنیم. روزی که کارکنان آن مشخص شدند، انتظار داشتیم بچه‌ها واکنش تندی نشان دهند؛ اما لذت‌بخش بود که با کمال میل و با کمال ایثار آن را قبول کردند.»

نوشتنی است حامی مالی جشنواره بهترین پرستار سال مجتمع فولاد غدیر بود و برنامه‌هایی از جمله سخنرانی، مسابقه زوجها، خاطره‌گویی، پخش کلیپهای مختلف از بیمارستان و کارکنان و اهداء جوایز اجرا شد.

برگزاری دومین جشنواره بهترین پرستار سال

برگزاری دومین جشنواره بهترین پرستار سال

برگزاری دومین جشنواره بهترین پرستار سال

برگزاری دومین جشنواره بهترین پرستار سال

برگزاری دومین جشنواره بهترین پرستار سال

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها