تعداد بازدید: ۱۲۹
کد خبر: ۱۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳ - 2022 26 November
تیم فوتبال نونهالان پویش پاسارگاد که با قرار گرفتن در صدر جدول مرحله گروهی نمایش خوبی داشت، به مرحله حذفی و حساس لیگ برتر استان صعود کرده است.
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

احسان درستی مربی این تیم گفت: مسیر پیشرفت و تمرینی خود را از شهریور آغاز کردیم و با انجام دو جلسه تمرین در هفته توانستیم بدون هیچ‌گونه حمایت مالی از هیچ مسئول، نهاد و ارگانی بازی‌های خود را با موفقیت پشت سر بگذاریم و حمایت نکردن‌ها از تیم را با گرفتن امتیازات لازم جبران کنیم.

درستی گفت: با توجه به نتایجی که تیم ما کسب کرد و با توجه به وضعیت جدول و دیگر تیم‌ها، صدرنشینی خود را دو هفته مانده به پایان دور گروهی قطعی کردیم و در بازی آخر با نماینده داراب که یک بازی تشریفاتی بود، اگرچه بازنده بودیم، اما از تمامی نفرات تیم استفاده کردیم تا نیمکت‌نشینان تیم نیز تجربه‌ای را در این مسابقات به دست آورند.

پویش پاسارگاد باید پنجشنبه همین هفته در خانه از پدیده کازرون پذیرایی کند.

احسان درستی در این مورد گفت: حریف ما تیم خوب و یکدستی است و همواره در مسابقات لیگ برتر فوتبال استان حضور داشته و نمی‌توان از الان پیش‌بینی نتیجه این دیدار را داشت. سعی می‌کنیم با انجام یک بازی برنامه‌ریزی شده جواب حمایت هواداران در ورزشگاه را با پیروزی بدهیم.

مربی پویش پاسارگاد گفت: تیم‌های غرب فارس فوتبال فیزیکی و سطح بالایی را انجام می‌دهند، اما تاکنون مقابل اینگونه تیم‌ها هیچ‌گونه شکست و یا تساوی نداشته‌ایم و همیشه پیروز بوده‌ایم. بیشتر تیم‌های استان این را می‌دانند که بازی مقابل تیم‌های نی‌ریز در خانه کار سخت و دشواری است.

او گفت: با تمریناتی که در طول هفته انجام می‌دهیم، امید است با پیروزی مقابل پدیده کازرون، فینال این رقابت‌ها را در برابر نماینده فیروزآباد یا داراب برگزار کنیم.

احسان درستی با انتقاد از مسئولان شهرستان گفت: ما هیچگونه حمایتی از سوی آن‌ها مشاهده نکردیم و اگر می‌خواهند دررده بزرگسالان فوتبال نی‌ریز پیشرفتی داشته باشد باید نگاه ویژه‌ای به رده‌های پایه داشته باشند تا بتوانند از آن‌ها به عنوان پشتوانه آینده فوتبال نی‌ریز استفاده کنند.

به گفته مربی پویش پاسارگاد، نامه‌های بسیاری به ارگان‌های مختلف از طرف این باشگاه جهت حمایت و کمک به این تیم ارسال شده، اما هیچ همکاری با آن‌ها نشده و تنها از سوی هیئت فوتبال چندین وقت تمرینی زمین چمن در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.

تیم پویش پاسارگاد پنجشنبه ۱۰ آذر در زمین شماره ۱ ورزشگاه شهدا میزبان پدیده کازرون خواهد بود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها