تعداد بازدید: ۳۳۴
کد خبر: ۱۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱ - 2022 26 November
انبوه‌سازان آفتاب نی‌ریز با پیروزی مقابل نماینده اقلید، در یک قدمی صدر جدول قرار گرفت.
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان جمعه ۲۷ آبان آفتاب نی‌ریز در زمین شماره ۱ ورزشگاه شهدا به دیدار پدیده ستارگان اقلید رفت و موفق به شکست ۲ به صفر این تیم شد.

انبوه‌سازان آفتاب که پس از دو هفته ناکامی در کسب پیروزی، کمی از کورس با دیگر رقبا عقب مانده بود، با گلزنی محسن صنعتی و علی ظهرابی و گرفتن این ۳ امتیاز و البته توقف ایلدرم فراشبند و عقاب شیراز در این هفته، توانست فاصله خود را به ۱ امتیاز با صدرنشین کاهش دهد و با گل‌آوراژ کمتر نسبت به ایلدرم و با ۱۰ امتیاز در رده سوم جای گیرد.

محمد مطوری سرمربی انبوه‌سازان در پایان این دیدار گفت: به ۳ امتیاز این بازی نیاز داشتیم. قبل از این دیدار از لحاظ روانی روی بازیکنان کار شده بود. تیم مقابل را هم به‌خوبی آنالیز کرده بودیم و با تعویض‌هایی که انجام شد توانستیم از موقعیت‌هایی که به‌وجود آمد استفاده کنیم و پیروز میدان باشیم.

مربی انبوه‌سازان نی‌ریز درمورد بازی بعدی تیمش که در مقابل نماینده نورآباد ممسنی انتهای جدولی است گفت: در هیچ دیداری نباید ضعیف ظاهر شویم و به سبب ته جدولی بودن حریف نباید این تیم را دست کم گرفت. سعی می‌کنیم با پیروزی از ممسنی خارج شویم.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها