تعداد بازدید: ۱۹۰
کد خبر: ۱۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲ - 2022 19 November
امام جمعه نی‌ریز زنده نگه داشتن یاد شهدا را وظیفه همگانی دانست و گفت که آنها جانشان را برای امنیت ما داده‌اند.
author
روزنامه نگار: عابد نعمتی

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود حسینی در مراسم نماز جمعه 27 آبان به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دست‌اندرکاران کنگره شهدای استان قم اشاره کرد و اظهار داشت: «یاد شهدا باید زنده بماند و پیام آنها باید شنیده شود. گلهای خوشبو و معطری که مقام بسیار والایی دارند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند. پیام شهدا دفاع از اسلام ناب محمدی، سفارش به نظام مقدس جمهوری اسلامی، سفارش به حجاب، سفارش به دفاع از ولایت، سفارش به مقاومت، سفارش به بصیرت داشتن، سفارش به استکبارستیزی و امثال اینها است که باید شنیده شود.»


وی افزود: «انتقال پیام شهدا برای همه ما مفید است؛ مخصوصاً برای نسل جوان و نوجوان که دفاع مقدس را از نزدیک ندیدند. یادواره شهدا بسیار خوب است و باید با حضور نسل جوان و نوجوان بیشتر برگزار شود. آنهایی که سینه‌هایشان را سپر کردند و به شهادت رسیدند و برای ما امنیت آوردند. شهدای امروز امنیت هم جان خودشان را تقدیم می‌کنند تا ما امنیت داشته باشیم. آنها به گردن ما حق دارند و وظیفه ما سنگین است؛ باید کاری کنیم که در قیامت یقه ما را نگیرند. وظیفه ما احترام به آنها و ادامه مسیرشان است. لعن و نفرین می فرستیم به دشمنانی که قد علم کرده‌اند تا عزیزان ما را در گوشه و کنار مملکت به شهادت برسانند.»


خطیب جمعه نی‌ریز به ورود نماینده مقام معظم رهبری به استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: « این کار باعث همدلی و وفاق بیشتر بین اقشار مردم شد. شیعه و سنی در کنار هم زندگی می‌کنند؛ اما عده‌ای اراذل امنیت آن منطقه را داشتند بر هم می‌زدند که تدبیر مقام معظم رهبری باعث وفاق بیشتر شد.»


حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی بازیگر اصلی اغتشاشات اخیر را استکبار جهانی، آمریکا، رژیم اشغالگر صهیونیستی و آل‌سعود دانست و عنوان داشت:‌«هدف آنها مشخص است؛ می‌خواهند ما را خسته کنند. اما بدانید ما خسته نمی‌شویم. می‌خواهند ما را بترسانند؛ اما بدانید نمی‌ترسیم. این ملت آماده شهادت است. دفاع مقدس نزدیک به ۲۰۰ هزار شهید تقدیم کرده است. افتخار این ملت شهادت است و لحظه‌ای عقب‌نشینی نخواهد کرد. حرکتی که آنها به آن دامن زدند به خاطر این است که شما ملت اسلامی با آنها همراهی نکردید و عصبانی هستند.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها