تعداد بازدید: ۱۰۰۳
کد خبر: ۱۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ - 2022 13 November
شهر فرنگ
پوست شیر مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی جمشید محمودی و رضا بهاروند و تهیه‌کنندگی بر عهده نوید محمودی است.

بازیگران این مجموعه عبارتند از شهاب حسینی و هادی‌حجازی فر، ابوالفضل امیری، بهزاد خلج، رضا بای. این مجموعه برای پخش در شبکه نمایش خانگی تهیه و تا الان ۷ قسمت آن از فیلم نت پخش شده‌است. این سریال با استقبال مواجه شد.

پوست شیر
سریالی قابل احترام 
سریال پوست شیر، ماجرای زندگی نعیم را به تصویر می‌کشد که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود...

 
پوست شیر
 
 
جمشید محمودی که مهمترین فیلم کارنامه هنری او تا به امروز «چند متر مکعب عشق» بوده است پیش از این سریال‌های «دل‌دار» و «سایه‌بان» را هم برای تلویزیون ساخته بود.

این فیلم در مقایسه با دیگر سریال جنایی این روز‌های شبکه خانگی یعنی «خون‌سرد» (که از سریال «دکستر» کپی برداری شده)، «پوست شیر» شخصیت‌های باورپذیرتری دارد.

بازی خوب شهاب حسینی یکی از نکات مثبت سریال به شمار می‌رود.

اما روند سریال برای یک اثر جنایی کُند است. در اغلب سریال‌های جنایی پازل‌های جنایت به سرعت در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا تمرکز مخاطب حفظ شود، اما در «پوست شیر» این رویکرد جایش را به گریه و شیون سپرده است.

بخش زیادی از مدت زمان سریال به سکانس‌هایی اختصاص پیدا کرده که در آن شخصیت‌ها گریه و ناله می‌کنند.

سریال پوست شیر در ۲۵ قسمت ساخته شده و هر قسمت آن حدود ۴۰ دقیقه است.

پوست شیر

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها