تعداد بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۱۵۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۹ - 2022 13 November
پایان یک جدال چند ساله
اراضی واگذاری به طرح کوره‌های آجرفشاری نی‌ریز ساماندهی می‌شوند.

میزان ۱۵۰ هکتار از زمین‌های ملی منطقه تل‌مهتابی به‌منظور اجرای طرح صنعتی کوره‌های آجرپزی به گروه‌های مشاع واگذار شده‌است که بنا به دلایلی قسمتی از طرح‌ها نیمه فعال مانده و اعضای گروه با مراجعه به این مدیریت درخواست تمدید واگذاری و ساماندهی اراضی را داشتند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان نی‌ریز گفت: با توجه به قرارگرفتن اراضی در حریم شهر، سند آن‌ها به‌نام دولت، به نمایندگی سازمان زمین و مسکن است که با پیگیری‌های فراوان این مدیریت و مسئولان شهرستانی منجر به انتقال سند به منابع طبیعی شد و با توجه به مراتب اعلامی از سوی اداره منابع طبیعی شهرستان، زمین‌ها همچنان در اختیار امور اراضی می‌باشد.

علیرضا بصیری تصریح‌کرد: در حال‌حاضر با تشکیل جلسات با حضور مسئولان استانی و شهرستانی مقررشد؛ اعضاء پس از گرفتن مجوز صنعتی، به اداره امور اراضی مراجعه و بر پایه سوابق، نقشه و استعلام از مراجع ذیصلاح، در صورت نداشتن معارض و ایراد قانونی، نسبت به درخواست اصلاح قرارداد واگذاری در سامانه جامع اراضی برای اجرای طرح مربوط اقدام نمایند.

بصیری تأکیدکرد: نظر این مجموعه و مسئولان شهرستانی، راه‌اندازی و توسعه طرح‌های صنعتی در شهرستان است که با ساماندهی و راه‌اندازی مجدد طرح کوره‌های آجرپزی بدون‌شک اشتغال‌زایی قابل‌قبولی در برخواهد داشت.

او در پایان افزود: متقاضیان به منظور دریافت هرگونه راهنمایی در این زمینه می‌توانند به اداره امور اراضی و صمت مراجعه نمایند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها