تعداد بازدید: ۳۷۳۱
کد خبر: ۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹ - 2017 27 February
زن و مرد نی ریزی که بدون توجه به هشدارهای مأموران اقدام به عبور از گردنه مسدود واریانتی نی ریز – استهبان کرده بودند، سقوط کردند.
بنا به گفته منابع آگاه در حدودساعت 12 ظهر روز یکشنبه 8  اسفندماه، زن و مردی سالمند که با خودرو پژو خود در حال عبور از مسیر مسدود واریانتی استهبان- نی ریز بودند.با توجه به مسدود بودن مسیر و حضور مأموران راهداری و پلیس راه  و حتی هشدارهای آنان و صحبتی که میان آنان انجام میگیرد اقدام به عبور می کنند.

سرانجام در ساعت 12:23 دقیقه با اورژانس نی ریز تماس گرفته شده و حکایت از سقوط و افتادن این خودرو به داخل محل ریزش مسیر می شود. با حضور تکنسینهای اورژانس نی ریز نیز مشخص گردید که مرد 65 ساله دچار ضربه به کمر شده و زن 65ساله خوشبختانه دچار صدمه نشده است. اما هر دو نفر با دریافت کمکهای اولیه به بیمارستان شهدا برای چک شدن منتقل می شوند.

مهندس امیر شاهسوندی رئیس اداره  راهداری نی ریز در این ارتباط گفت: این مسیر کاملا مسدود بوده ولی متأسفانه بعضی از شهروندان بدون توجه به علائم و مسدود بودن مسیر اقدام به عبور از راههای فرعی کرده اند و این برای آنان مشکل ساز خواهد بود.اما اکنون مأموران راهداری در دو طرف مسیر مستقر شده اند و مسیرها کاملا مسدود شده است.

 از شهروندان مجددا می خواهیم برای تردد از مسیر جایگزین یعنی همان جاده یا گردنه قدیم نی ریز – استهبان استفاده کنند و مسیر واریانتی تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.




✔️دریافت گلچینی از مهمترین رویداد های نی ریز ، استان و ایران

با عضویت در کانال تلگرام هورگان ( سرزمین خورشید)

@hourgan            آدرس کانال  


 
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها