تعداد بازدید: ۲۳۴۳
کد خبر: ۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۴ - 2017 27 February
تا زمانی که بخش خصوصی وارد حوزه های اقتصادی نشود توسعه‌ای اتفاق نخواهد افتاد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس در مراسم افتتاح ساختمان مرکزی کانون انجمن های صنفی دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیردولتی فارس با اعلام این مطلب گفت: برون سپاری فعالیت‌های دولتی در دستور کار ما قرار دارد و در کنار توجه به این حوزه در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نیز به وضوح بر پر رنگ‌تر کردن فعالیت بخش خصوصی تاکید
شده است. ید ا... رحمانی با اشاره به جایگاه اول فارس در حوزه برون سپاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت افزود: آن چه مدنظر است نگاه جدی تر به نقش بخش خصوصی در امور مختلف است. معتقدیم تا زمانی که بخش خصوصی در حوزه‌های اختصاصی ورود نکند توسعه‌ای اتفاق نخواهد افتاد و دنیا تجربه کرده است که هرگاه بخش خصوصی پررنگ تر شود اتفاقات خوبی در راه توسعه شکل می‌گیرد. وی ادامه داد: این در حالی است که عمده سرمایه گذاری بخش دولتی بر مبنای بودجه عمومی است که این بودجه نیز طی سال های اخیر صرف پرداخت یارانه و حقوق شده و بخش اندکی از آن به حوزه عمرانی اختصاص یافته است و سهم اندکی برای ساخت و ساز باقی مانده است.
رحمانی گفت: پس از بررسی‌های انجام شده متوجه شدیم که اگر میزان بودجه امسال دولت به طور مداوم ادامه داشته و تغییر نکند 20 سال طول می‌کشد که پروژه های ناتمام فعلی را به اتمام برسانیم. سهرابی، دبیر کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت در فارس نیز گفت: در حال حاضر با توجه به تمهیدات انجام شده، فارس در برون سپاری خدمات در میان استان های کشور رتبه اول را دارد. در ادامه این مراسم ابطحی رئیس هیات مدیره کانون انجمن های صنفی دفاتر پیشخوان خدمات دولت در استان فارس نیز گزارشی از فعالیت‌های این کانون ارایه کرد.

منبع: خبر جنوب
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها