سلام علیکم
یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، استقرار نهاد نماز جمعه به‌ عنوان پایگاه عبادی، سیاسی و کانون عرضه وحدت، انسجام، صلابت، معرفت، معنویت و فضیلت است.

یاد و نام مرحوم حضرت آیت الله سید محمد فقیه امام جمعه درگذشته و عضو فقید مجلس خبرگان رهبری که خدمات ماندگاری را در قریب چهل سال اخیر چون صالحات و باقیاتی جاری و ساری ساختند گرامی می‌دارم و حضور حضرت عالی را در شهر غیور مردان گردان کمیل، ۵۰۰ شهید سرفراز، میرزا احمد نی‌ریزی قرآن نویس بلند آوازه، فضل بن حاتم دانشمند سرشناس، شهر انار و بادام، اخلاق و انصاف در کسوت امام جمعه که نشانگر اخلاص، تعهد، تقوا و مراتب برجسته فقهی و عملی جنابعالی می‌باشد تبریک عرض می کنم.

بی تردید تحقق جهاد تبیین برگرفته از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان استوانه اصلی نظام و حرکت برای اشاعه و ترویج عطر دل‌انگیز معنویت و بصیرت مرهون نقش‌آفرینی ماندگار ائمه جمعه‌ای چون شماست که با حسن اعتماد معظم‌له، تجارب ارزنده و روحیه انقلابی تان منظومه‌ای پر فروغ از اسلام عزیز را فراهم خواهد ساخت.

امیدوارم تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری در راهبری فرهنگی، عبادی و سیاسی شهرستان ولایتمدار نی‌ریز که مزین به حضور و هم‌افزایی علما و فضلای پیشگام و شاخص است خصوصاً بیوت والا مقام حضرات آقایان آیت الله فال اسیری و آیت الله فقیه و مدارس علمیه امام مهدی (عج) و امام صادق (ع) همچون گذشته منشأ اثر خیر و همدلی باشید.

استدعا دارم جهادگران و دست اندرکاران عرصه‌های صنعتی و سازندگی را به‌ ویژه در مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز از دعای خیر و رهنمودهای ارزشمندتان همواره بهره‌مند فرمایید.

با تجدید ارادت
محسن مصطفی‌پور
مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز