تعداد بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۱۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴ - 2022 29 October
راه‌های ارتباطی: واتساپ و تلگرام: 1808 800 917 0 دفتر: 0903 5383 - 071 رایانامه (ایمیل):info@neyrizanfars.ir

بیمارستان شهدای سلامت
با وجود قولی که دادید، هنوز مشکل داروی بیهوشی و کمبود برخی داروها از جمله سرم در داروخانه وجود دارد. لطفاً پیگیری کنید.

پاسخ بیمارستان شهدای سلامت:
سلام و وقت بخیر. همان طور که قبلاً پاسخ داده شده، در حال حاضر مشکل اصلی ما برگزاری مناقصه داروخانه است که به دلایلی که گفته شد، به تعویق افتاده است. 
البته با پیگیری انجام شده، طی این هفته در وضعیت داروی بیهوشی، بهبود نسبی خواهیم داشت.
متأسفانه به دلیل فوت مسئول امور مالی و مشکلات فنی که ایجاد شده بود، مزایده به تعویق افتاد. در حال پیگیری هستیم که در اولین فرصت انجام شود.
-----------//-----------

جهاد کشاورزی
لطفاً به جهاد کشاورزی بگویید باغهای سطح شهر در حال خشک شدن هستند و میوه‌ها از بین رفته‌اند. فقط باغهایی که تلمبه دارند سبز مانده‌اند؛ بقیه در حال خشک شدن هستند. فکری به حال درختان کنید.

پاسخ جهاد کشاورزی:
با سلام، سؤال مفهوم نیست. شاید منظور سؤال کننده باغهایی است که از قنات مشروب می‌شوند. چون قناتها خشک شده‌اند. با این حال، پیگیری می‌کنیم.
-----------//-----------

شبکه بهداشت و درمان - دادسرا
لطفاً فکری به حال پزشکی قانونی نی‌ریز کنید. پزشک آن یا حضور ندارد یا مطبش بسیار شلوغ است.
-----------//-----------

نظام پزشکی
لطفاً از مطب ..... بازدید کنید. تزریقاتچی آن کی و کجا دوره دیده است؟ و چرا با جان مردم بازی می‌کنند؟ حتماً باید اتفاقی بیفتد؟
-----------//-----------

هیئت امنای قنات خبار
راجع به متنی که در ‌مورد خشک شدن قنات خبار نوشته بودید، به آقای شفیعی به عنوان رئیس هیئت مدیره این قنات بگویید پیگیری کند و ببیند کسانی که در آن منطقه تلمبه دارند، روی چه حسابی از این وضعیت سوء استفاده می‌کنند و آب را ساعتی ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان می‌فروشند؟
چند روز پیش همین آقای ..... برای ۸ ساعت آب، ۶ میلیون تومان از یکی از باغدارها گرفته است. باید از خشم خدا و طبیعت بترسند.
-----------//-----------

منابع آب - هیئت امنای قنات خبار
سری به جاده لای‌کوخر بزنید؛ علت خشک شدن آب خبار را متوجه می‌شوید. کمپرسور آورده‌اند، قنات زده‌اند و راه آب تغییر کرده است.
-----------//-----------

مجتمع فولاد غدیر - نماینده مجلس
1- سلام من به نتایج استخدامی فولاد غدیر اعتراض دارم. چرا شفاف‌سازی نمی‌کنند؟ من با وجودی که سر کار بودم، یک ماه تا دیر وقت مطالعه کردم. با این که فرزند جانباز بودم، گفتم نمی‌خواهم حق کسی ضایع شود. پدرم با وجودی که موجی و ترکش در بدنش بود، دنبال افزایش درصد نرفت. آنها لیسانس می‌خواستند و من فوق لیسانس بودم. همه سؤالات را جواب دادم و سابقه کار داشتم. لطفاً شما رابط بین ما و مسئولان باشید و بگویید باید اسامی ذکر شود. چرا شفاف‌سازی نمی‌شود؟
2- لطفاً پیگیری کنید که نفرات غیر بومی استخدام نشوند. الآن طبق آمار، از اصفهان و یزد نیروی زیادی در آزمون مصاحبه شرکت کرده و قبول شده‌اند. مردم باید اجازه استخدام غیر بومی را ندهند.
3- آقای طهماسبی! بچه‌های فولادتکنیک 5 سال زحمت کشیدند تا اینجا کارخانه شده، بعد یک نفر کم سواد باید قبول شود؟ 

پاسخ روابط‌عمومی، امور رسانه و فضای مجازی دکتر طهماسبی:
با سلام خدمت شهروندان گرامی، در خصوص مطالبه شهروند عزیزمان، ذکر چند نکته ضروری است .
اول این که فرمانداری محترم و شرکت فولاد غدیر آمار پذیرفته‌شدگان را به تفکیک و به صورت شفاف منتشر نمودند و مشخص گردید که تنها ۲۴ نفر افراد غیر بومی در آزمون کتبی و مصاحبه شرکت فولاد غدیر موفق به کسب امتیاز و ورود به شرکت شده‌اند که این رقم در مقابل حدود ۴۰۰ نفر پذیرفته شده، معقول و بجا می‌باشد.
و اما در خصوص ادعای پذیرش جوانان آباده طشک (شهرستان بختگان) نیز با وجود جوسازی هدفدار عده‌ای که در طول سه سال گذشته مدام از هر بهانه‌ای برای تخریب نماینده انقلابی استفاده می‌نمودند و با دستاویز قرار دادن شایعات در همین آزمون اخیر به دروغ شایعه پذیرش بیش از 200 همشهری نماینده محترم را در سطح جامعه منتشر نمودند، انتشار آمار رسمی نشان داد تنها ۳۲ نفر از شهرستان بختگان در آزمون موفق به کسب امتیاز لازم شده و پذیرفته شده‌اند و این موضوع دروغ بودن شایعات و عدم دخالت نماینده محترم را در نتیجه آزمون اثبات کرد و اتفاقاً در روزهای اخیر مورد تقدیر مردم شریف و قدردان شهرستان نی‌ریز قرار گرفت.
قطعاً دکتر طهماسبی به عنوان نماینده مردم به همه شهرستانهای حوزه انتخابیه به یک دید می‌نگرد و عملکرد ایشان در مدت مسئولیتشان، بیانگر عدالت در توزیع خدمات و پیگیری امور مردم هر سه شهرستان است .

-----------//-----------

پاسخ بهزیستی:
در پاسخ به شهروند گرامی در خصوص رایگان شدن قبوض برق، آب، گاز افراد تحت پوشش این سازمان که در شماره قبل به چاپ رسید، به استحضار می‌رساند طبق اطلاع‌رسانی‌های به عمل آمده به جامعه هدف، درخواست های اولیه توسط ایشان در سامانه پیشخوان مجازی ثبت گردید و اطلاعات پس از جمع آوری، از بهزیستی کشور به وزارت خانه های مربوطه جهت بررسی ارسال گردیده است. که متعاقبا در صورت حصول نتیجه به خانواده ها اطلاع رسانی می گردد.

 ادارات، سازمانها و نهادهایی که در این شماره به سؤالات و انتقادات مردمی پاسخ نداده‌اند:

- شبکه بهداشت
- دادسرا
- نظام پزشکی
- هیئت امنای قنات خبار
- منابع آب
- مجتمع فولاد غدیر

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها