تعداد بازدید: ۹۸
کد خبر: ۱۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ - 2022 29 October

مسابقه فوتبال ایران و تونس دور از چشمان رقبا
تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود قبل از شروع جام جهانی قطر به مصاف تیم ملی تونس می‌رود.

این دیدار ۲۵ آبان در قطر برگزار خواهد شد. با توافق انجام شده میان مسئولان دو تیم، این دیدار بدون حضور تماشاگران و اهالی رسانه برگزار می‌شود و تاکتیک‌ها و برنامه‌های فنی دو تیم دور از چشم رقبا خواهد ماند.

همچنین تیم ملی ایران و نیکاراگوئه در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۱ در تهران و از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت که این دیدار هم پشت در‌های بسته برگزار می‌شود.

خوش آمدگویی FIFA به زبان فارسی
در فاصله ۲۸ روز تا جام جهانی توئیتر رسمی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فیلمی منتشر کرد که با زبان ۳۲ کشور حاضر در این تورنمنت به تماشاگران خوش آمد می‌گوید. فدراسیون جهانی فوتبال وقتی به پرچم کشورمان می‌رسد به زبان فاسی از کلمه «خوش آمدید» را استفاده می‌کند.

حضور عربستانی‌ها در جام‌جهانی راحت شد
عربستان سعودی هزینه‌های چند صد میلیارد تومانی برای انتقال رایگان هوادارانش به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر درنظر گرفته است. علاوه بر هزینه نجومی برای انتقال تماشاگران عربستانی شبکه «الکاس» قطر از اقدام این کشور برای هموار کردن انتقال عربستانی‌ها از مرز‌های زمینی به این کشور خبر داد.

افزایش جمعیت قطر به‌خاطر جام‌جهانی
قطر انتظار ۱.۲ میلیون بازدیدکننده برای بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی جهان در ماه آینده را دارد و به همین خاطر زیرساخت‌ها و مسائل امنیتی را در ماه‌های گذشته نهایی کرده است و همه چیز آماده شروع جام جهانی ۲۰۲۲ در این کشور کوچک است. در همین راستا مقامات قطری توافقنامه‌ای با ترکیه برای اعزام ۳۰۰۰ افسر پلیس ضدشورش برای کمک به حفظ امنیت در کشور قطر امضا کردند.

گران‌ترین شاگرد کی‌روش در جام جهانی
در آستانه آغاز مسابقات جام جهانی ارزش مادی تیم ملی کشورمان از سوی رسانه اسپانیایی بررسی شد تا مخاطبانش ارزش تیم کی روش و گران قیمت‌ترین بازیکن ایران را در جام جهانی بشناسند. ارزش تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی معادل ۷۰.۶۳ میلیون یورو است.

مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو با ارزش ۲۰ میلیون یورو گران‌ترین شاگرد کی‌روش در جام جهانی است.

تحریم توپ‌های جام‌جهانی برای ایران!
درحالی که همگان تصور می‌کنند تحریم‌های آمریکا صرفاً روی مسائل اقتصادی تأثیر دارد، اما این موضوع کار تأمین توپ‌های رسمی جام‌جهانی را برای تمرینات تیم ملی فوتبال ایران با دشواری روبرو کرده است. با وجود اینکه تا پیش از اردوی قطر، تیم ملی توپ‌های رسمی جام‌جهانی را در اختیار نداشت، در نهایت با ترفند‌هایی همچون حملِ چمدانی، توپ در اختیار تیم ملی قرار گرفت.

پخش مستقیم مسابقات جام جهانی از صداوسیما
سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر خبر داد: امروز بعد از چند هفته تلاش و دو روز مذاکره مستقیم، صداوسیما و مجموعه «Bin Media Group» توافق کردند تا بازی‌های جام جهانی به صورت مستقیم پخش شود.

گزارش سایت فیفا از تیم ملی
ایران با بهترین نسلش به جام جهانی قطر می‌آید
در بخش ابتدایی این گزارش آمده است: «در حالی که ایران برای شرکت در سومین دوره متوالی جام جهانی فوتبال آماده می‌شود، بهترین نسل این کشور آرزو دارد در ششمین حضورش در این رقابت‌ها، از مرحله گروهی عبور کند.»

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها