تعداد بازدید: ۴۴۶
کد خبر: ۱۴۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۸ - 2022 26 October
با برگزاری انتخابات داخلی شورای اسلامی شهرستان  نی‌ریز، «محمد ابراهیم حیدری» به عنوان رئیس این شورا برای مدت یک سال انتخاب شد.
روابط عمومی: فرمانداری شهرستان نی ریز

منتخبین شورای اسلامی شهرستان نی‌ریز در دوره ششم، سه‌شنبه سوم آبان در جلسه‌ای که با حضور قبادی‌پور معاون سیاسی فرماندار در محل فرمانداری برگزار شد مراسم انتخاب رئیس شورای شهرستان را برگزار کردند که در نهایت حیدری با اکثریت آرا به عنوان رئیس شورای شهرستان نی‌ریز و عباس باغبانی به عنوان نماینده شورای شهرستان در استان انتخاب شدند.

️همچنین سید محمد جواد قطبی به عنوان نائب رئیس، مهدی علیخانی به عنوان سخنگو، سید حسین حسینی به عنوان منشی و خزانه‌دار شدند و بختیار حق‌دوست نیز به عنوان عضو شورای شهرستان باقیماند.

در ابتدای این جلسه معاون فرماندار نی‌ریز، طی سخنانی تعامل و همدلی را رمز موفقیت پارلمان محلی شهرستانها دانست و گفت: همدلی و تعامل بین اعضای شورای اسلامی شهرستان موجب اصلاح امور، بهبود زندگی شهروندان و حفظ و ارتقاء جایگاه این نهاد ارزشمند خواهد شد.

️نوشتنی است:  وظایف و اختیارات شورای شهرستان شامل ارائه پیشنهادات لازم در زمینه توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی شهرستان به دستگاه‌های اجرائی ذی‌ربط و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و شورای استان، نظارت بر حُسن اجرای تصمیمات شوراها در شهرستان، تصویب، اصلاح، تتمیم و تفریغ بودجه دبیرخانه شورای شهرستان و شوراهای شهر در شهرستان، هماهنگی و رسیدگی به مسائل و حل ‌و فصل مشکلات ‌مابین شوراهای شهر و بخش در مواردی که قابل ‌پیگیری قضایی نیست و نظارت بر عملکرد و فعالیت‌های شوراهای بخش و شهر است.

حیدری رئیس جدید شورای شهرستان نی‌ریز
 
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها