تعداد بازدید: ۲۵۰
کد خبر: ۱۴۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱ - 2022 16 October
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن


استعداد‌های درخشان درحالی قهرمانی لیگ برتر فوتبال فصل ۱۴۰۱ را به دست آورد که نشانی از شور و هیجان در این فصل از رقابت‌ها دیده نمی‌شد.

با فراخوان هیئت فوتبال برای شروع فصل جدید مسابقات، تعداد ۸ تیم آمادگی خود را اعلام کردند که در نهایت ۵ تیم استعداد‌های درخشان، پویش پاسارگاد، قرایی قشقایی، فجر مهتاب و شهدای ریزاب حاضر شدند.

این دوره از مسابقات به مانند فصل قبل به صورت دوره‌ای برگزار شد و در نهایت استعداد‌های درخشان با کسب ۱۷ امتیاز قهرمانی را به دست آورد و پویش پاسارگاد تنها با ۵ امتیاز در رده آخر جدول قرار گرفت.

در آخرین هفته از این مسابقات و در بازی دو تیم شهدای ریزاب و قرایی قشقایی که قرار بود دوشنبه ۱۸ مهر برگزار شود، به علت حاضر نشدن شهدای ریزاب، نتیجه ۳ بر صفر به سود قرایی قشقایی اعلام شد.

در دیگر بازی این هفته، سه‌شنبه ۱۹ مهر پویش پاسارگاد که فصل را با ناکامی آغاز کرده بود، با ناکامی نیز تمام کرد و مقابل فجر مهتاب با حساب ۲ بر ۱ شکست خورد.

در این بازی میثم پروان و بهزاد عابدی برای فجر مهتاب گلزنی کردند و علی دلپذیر برای پویش پاسارگاد موفق به گلزنی شد.

از آنجایی که با نظر هیئت فوتبال مسابقات در نی‌ریز با فرمت لیگ برتر و دسته ۱ برگزار می‌شود، پویش پاسارگاد به دسته پایین‌تر سقوط کرد و به علت به حد نصاب نرسیدن تیم‌ها برای حضور در مسابقات لیگ دسته ۱، پویش پاسارگاد برای حضور در لیگ برتر فصل بعد می‌بایست مبلغی را بابت خرید امتیاز به هیئت فوتبال پرداخت کند.

قهرمانی استعداد های درخشان در لیگ کم فروغ

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها