تعداد بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۱۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱ - 2022 16 October
شهر فرنگ

بی‌گناه متفاوت اما در مسیر هم‌گناه
بی‌گناه مجموعهٔ نمایش خانگی در ژانر خانوادگی و درام، به کارگردانی مهران احمدی است.

داستان آن دربارهٔ فردی به نام بهمن مردانی است که پس از چند سال، برای کشف رازی که موجب فرار او از کشور شده بود، به ایران بازمی‌گردد.

گروه بازیگران فیلم شامل محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مسعود رایگان، مهرانه مهین‌ترابی، ابوالفضل امیری، نوید لایقی مقدم، رؤیا تیموریان، آتیلا پسیانی، مهران احمدی، ماهور الوند، نسرین نصرتی و هدیه بازوند می‌شود. 

پخش بی‌گناه در 22 قسمت، یکشنبه‌ها  از ۶ شهریور ۱۴۰۱ در فیلیمو آغاز شده است.

نقد هم‌گناه
روزنامهٔ هفت صبح طی گزارشی به بررسی آن پرداخت. از نظر این روزنامه بازی بازیگران بی‌گناه در اولین قسمت «خوب و باورپذیر» بود و سهم قابل‌توجهی از معرفی شخصیت‌های «مرموز» داستان به دو شخصیت مجموعه با بازی رایگان و کیایی تعلق داشت. طبق گزارش هفت صبح، در کمتر از نه ساعت از پخش نخستین قسمت بی‌گناه، نه هزار کاربر تماشاگر مجموعه بودند و نود درصد از آنان این قسمت را پسندیده‌اند اما مخاطبانی هم بودند که متوجه برخی از قسمت‌های داستان نشدند.

روزنامهٔ خراسان طی مطلبی به شباهت نام این مجموعه به هم‌گناه اشاره کرد که اگرچه ادامهٔ آن سریال نیست اما «حال‌وهوای کلی» و ویژگی تعدد شخصیت‌ها و روایت قصه‌های مستقل آنان در جریان داستان اصلی، در این مجموعه نیز وجود دارد.

بی‌گناه مانند هم‌گناه فلش‌بک‌هایی به گذشتهٔ شخصیت‌های داستان دارد و تمامی شخصیت‌های اصلی مجموعه در همان قسمت اول وارد روند داستان شدند.

بی گناه

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها