تعداد بازدید: ۳۰۴
کد خبر: ۱۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۶ - 2022 09 October
در پی اعتراض مردم نسبت به پذیرش ۱۰۰ نفر در هر سانس استخر کوه‌سرخ، مدیر استخر ادعا کرد بیشتر از ۶۰ نفر پذیرش نداریم.
author
روزنامه نگار: محمدصادق رجبی

غلام کاشانه در این رابطه گفت: ظرفیت استخر نی‌ریز با توجه به اندازه آن که ۱۲.۵ در ۲۵ متر می‌باشد طبق استاندارد حداکثر ۱۵۰ نفر است. اما ما بیشتر از ۶۰ نفر در هر سانس پذیرش نمی‌کنیم.

وی افزود: در حال حاضر برای بانوان دو سانس وجود دارد که یک سانس آن بیشتر تشکیل نمی‌شود و سانس ۵:۳۰ تا ۷ معمولاً خالی است.

او این را هم اضافه کرد که در سانس بانوان بیشتر از ۴۰ نفر نمی‌آیند و، چون اکثر بانوان در عمق یک متر هستند به نظر شلوغ می‌آید.

کاشانه گفت: بیشتر بانوان برای آب درمانی می‌آیند که  ظرفیت آب درمانی بیشتر از ۱۵ نفر نمی‌باشد، ولی چون در سانس عمومی می‌آیند نمی‌توانند آب درمانی کنند.

وی ادامه داد: برای آب درمانی سانس جداگانه وجود دارد که به حد نصاب نمی‌رسد.

مدیر استخر کوه سرخ: بیشتر از ۶۰ نفر پذیرش نداریم

مدیر استخر افزود: در سانس آقایان هم بیشتر  از ۵۵ نفر پذیرش نمی‌کنیم  که با توجه به وجود سونا و جکوزی معمولاً در استخر ۳۵ نفر حضور دارند که می‌توانند شنا کنند، زیرا تیم منتخب شنا ۴۰ نفر هستند که در یک سانس همه شنا می‌کنند. این در حالتی است که ۵۵ نفر را پذیرش کرده باشیم.

این در حالی است که یک کارشناس به ما گفت: حداکثر تعدادی که می‌توانند در یک سانس عمومی استخر حاضر شوند ۴۰ نفر است؛ و با توجه به تعداد دوش‌ها  و فضای رختکن بیش از این ظرفیت پذیرش وجود ندارد. ضمناً مشاهدات میدانی خبرنگاران ما حکایت از این دارد که در برخی سانس‌ها تعداد نفرات حداقل بالای ۷۰ نفر است که می‌طلبد اداره ورزش و جوانان و همچنین بهداشت و درمان نظارت جدی‌تری داشته باشند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها