تعداد بازدید: ۸۱
کد خبر: ۱۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰ - 2022 01 October

خطیب جمعه نی‌ریز گفت: می‌توان برای راه‌سازی هم وقف انجام داد. الان وضعیت جاده‌های ما را ببینید؛ در منطقه مشکان اگر شب هنگام چراغهای ماشین را خاموش کنید، همه صحرا کاملاً تاریک می‌شود. لاین جدید گردنه لای‌رز شیب زیادی دارد و هر چند علائم خوبی گذاشته‌اند، اما برخی نظراتی می‌دهند که باید به آن توجه گردد تا خطرات آن کم شود. لاین جدید افتتاح شد که در رفت و آمد تسهیل شود؛ نه این که شاهد داغدار شدن دوباره خانواده‌ها باشیم. من دیشب در این مسیر حرکت می‌کردم. شیب زیادی دارد به طوری که انسان وحشت می‌کند. اگر خودرو از کنترل خارج شود، خطرناک است. »

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد فقیه در خطبه‌های نمازجمعه یکم مهرماه اظهار داشت: «به مسائل دقت کنید و علم خودتان را از فضای مجازی نگیرید. باید فکری به حال این فضای مجازی کرد. یکی از بهترین و نازنین‌ترین نهاد‌ها در دنیا پلیس است و پلیس ما هم بهترین است؛ حال به این نهاد جسارت شد و چه‌ها کشیدند. الان صفها از هم جدا شده و همین روزها با قدرت صف اغتشاشگران از مردم معترض جدا می‌شود.»

حجت‌الاسلام والمسلمین فقیه با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: «این هفته با آغاز مدارس همراه شده و متولیان آموزش و پرورش باید در ذهن دانش‌آموزان اهمیت دفاع مقدس را مشخص کنند. مقام معظم رهبری گلایه کردند که جوانان ما با آن دوران آشنا نیستند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.»

وی عنوان داشت: «رئیس اداره اوقاف گلایه داشت که مال‌الاجاره خیلی از موقوفات ادارای و شخصی پرداخت نمی‌شود.»

در بین دو نماز، فرمانده سپاه پاسداران ناحیه نی‌ریز به مناسبت هفته دفاع مقدس سخنرانی کرد. سرهنگ شعبانی‌نیا با گرامیداشت این هفته گفت: «همه دشمنان به دنبال این هستند که با یک جنگ ترکیبی از همه راه‌ها استفاده کنند و نگذارند نظام به راه خود ادامه دهد. برخی مردم هم نمی‌توانند تشخیص دهند که راه حق از باطل جدا است. دشمن می‌داند که جنگ سخت و نظامی هزینه‌بر است و باعث وحدت داخلی می شود؛ اما جنگ شناختی وحدت شکن است.»

نوشتنی است بعد از مراسم نماز جمعه، نمازگزاران با برگزاری یک راهپیمایی، اعتراضات خیابانی اخیر را محکوم کردند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها