تعداد بازدید: ۲۳۲
کد خبر: ۱۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰ - 2022 01 October
خبرنگار: مجید پاکیزه دامن

چهارمین چمن مصنوعی روستایی در دهچاه افتتاح شد.

چهارشنبه هفته گذشته همزمان با روز پایانی هفته دفاع مقدس، طهماسبی نماینده مجلس به همراه مختاری رئیس اداره ورزش و جوانان، میرزایی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، یاراحمدی بخشدار جدید پشتکوه و مبین رئیس مسکن و شهرسازی زمین ده‌چاه را که در مجاورت سالن ورزشی قرار دارد افتتاح کردند.

به گفته شهرام مختاری، بیش از یک میلیارد تومان برای ساخت این زمین چمن هزینه شده که از محل ۳% سهم وزارت نفت تأمین شده است.

نوشتنی است ساخت زمین چمن مصنوعی دهچاه که کلنگ آن از سال ۱۳۹۷ به زمین خورد، قرار بود با بودجه ۵۰۰ میلیون تومانی به بهره‌برداری برسد که با گذشت وقفه‌ای چهارساله این میزان اعتبار به بیش از دو برابر افزایش یافت.

در هنگام قیچی شدن روبان رنگی برای افتتاح این زمین توسط فرهاد طهماسبی، وی به نبود پروژکتور‌های اطراف زمین چمن برای روشنایی اشاره داشت که در این‌باره شهرام مختاری گفت: طبق دستور اداره کل ورزش و جوانان استان، روشنایی زمین‌های چمن فوتبال در روستا‌ها که از سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند، می‌بایست توسط شورا‌ها و دهیاری‌ها تأمین شود که البته رئیس اداره ورزش و جوانان از اختصاص سه عدد پرژکتور موجود در محل اداره ورزش به این زمین چمن خبر داد.

در حاشیه این مراسم بانوان ورزشکار نیز درخواست‌های خود را به لحاظ تجهیز و تعمیر بخش‌هایی از سالن ورزشی ارائه کردند که مقرر شد به آن‌ها رسیدگی شود.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها