تعداد بازدید: ۸۰
کد خبر: ۱۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵ - 2022 24 September
در نشست معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و فرماندار نی‌ریز عنوان شد:

در نشستی با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، فرماندار و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی‌ریز، راهکار‌های توسعه خدمات در بیمارستان شهدای سلامت نی‌ریز بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه نگاه سلامت محور فرماندار نی‌ریز را مایه دلگرمی مجموعه سلامت دانست و در راستای ارتقاء ارایه خدمات تخصصی در بیمارستان شهدای نی‌ریز، اعلام آمادگی کرد.

فرماندار شهرستان نی‌ریز در این نشست ابراز امیدواری کرد که با همکاری مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز و تلاش بیش از پیش متولیان سلامت در نی‌ریز، در راستای ارتقاء کمّی و کیفی خدمات سلامت، گام‌های مؤثری برداشته شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی‌ریز هم در این نشست گفت: در ۵ ماه نخست امسال، به ۲۹ هزار و ۱۱۶ بیمار در بیمارستان شهدای سلامت نی‌ریز خدمات درمانی لازم ارائه شده است.

دکتر داور آل‌داود افزود: همچنین در این بازه زمانی ۴۳۹ عمل جراحی اورژانسی و ۶۰۳ عمل جراحی الکتیو در این بیمارستان انجام شده است.  

او ادامه داد: در حال حاضر ۵۶ بیمار در بخش‌های بستری و ۸ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهدای سلامت نی‌ریز در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها