تعداد بازدید: ۴۹۳
کد خبر: ۱۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷ - 2022 24 September
2 وعده فرماندار برای دوران طلایی نی‌ریز
یکشنبه ۲۷ شهریورماه در فرمانداری نی‌ریز معارفه چهار مسئول انجام شد و دو مسئول نیز تودیع شدند. در این مراسم پس از مدت‌ها ۲ معاون برای فرمانداری نی‌ریز معرفی شد.

 «نوروز قبادی‌پور» متولد ۱۳۶۰ از شهرستان زرین دشت دارای دکترای آنالیز ریاضی و همچنین عضویت هیئت رئیسه دانشگاه آفاق ارومیه به سمت معاونت سیاسی، امنیتی، اجتماعی فرمانداری نی‌ریز منصوب شد.

همچنین معاونت برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان نی‌ریز به «رسول حقیری» رسید.

حقیری و قبادی‌پور ۲ معاون جدید فرمانداری

وی متولد ۱۳۶۵ و دارای مدرک کارشناسی ارشد می‌باشد. او سمت‌های بخشدار آباده‌طشک و سرپرست فرمانداری بختگان را در کارنامه دارد.

یاراحمدی بخشدار پشتکوه
«محمد حسین یاراحمدی» به جای «محسن طبری» بخشدار ۷ ساله‌ی بخش پشتکوه معرفی شد.
وی متولد ۱۳۵۴ نی‌ریز است و در بیمارستان شهدا و شبکه بهداشت و درمان و همچنین به عنوان کارشناس امور اجتماعی بخشداری قطرویه مشغول به خدمت بوده است.

امین بخشدار مرکزی
فرماندار نی‌ریز همچنین عنوان کرد که حکم قطعی بخشدار مرکزی برای آقای «محمد امین» صادر شده است، اما با توجه به اینکه ایشان در سفر کربلا هستند مراسم معارفه انجام نشد.
همچنین آقای «علی شول‌نژاد» سرپرست فعلی قطرویه نیز برای پست بخشداری تأیید و حکمشان خواهد آمد.

مردانه رئیس تعزیرات حکومتی
در ادامه زاهد‌منش رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نی‌ریز جای خود را به «محمد حسین مردانه» داد.
او متولد ۱۳۶۷ شیراز دارای مدرک کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی است و در اداره کل در سمت کارشناس حقوقی مشغول به فعالیت بوده است.

در جلسه معارفه این افراد، طهماسبی نماینده مجلس، حقایقی مدیرکل اجتماعی استانداری فارس و اعضای شورای اداری حضور داشتند.

دوران طلایی شهرستان با جوان‌گرایی
فرماندار نی‌ریز با بیان اینکه طلایی‌ترین دوران شهرستان قرار است رقم بخورد و این با شعار انجام نمی‌شود و باید عملگرا باشیم گفت: در ۶ ماه گذشته به غیر از یک مورد که درخواست مردمی بوده تغییراتی در مدیریت ادارات انجام نداده‌ایم، اما معتقدیم با نیروی جوان، متعهد و پرتلاش می‌توانیم دوران طلایی نی‌ریز را رقم بزنیم.

سند راهبردی شهرستان نی‌ریز
مختار یوسفی با بیان اینکه سند راهبری شهرستان را تهیه کرده‌ایم گفت: خوشبختانه پس از کم و زیاد‌های فراوان برنامه‌های یکساله و ۴ساله ادارات شهرستان مشخص شده و انتظار ما از مدیران شهرستان آن است که برای تحقق برنامه‌ها تلاش کنند.

تنها یک معاونت
وی در ارتباط با معارفه‌های جدید در فرمانداری گفت: در شش ماه نخست سال تنها با یک معاونت و آن هم جناب آقای مهندس میرزایی کار کردیم و خوشبختانه امروز دو معاونت جدید به مجموعه فرمانداری اضافه شد؛ یکی از آن‌ها جوان نخبه دکتر قبادی است که معاونت سیاسی فرمانداری را به عهده خواهد گرفت و همچنین جناب آقای حقیری معاونت توسعه و برنامه‌ریزی را در اختیار خواهند داشت.

فرماندار نی‌ریز با اشاره به تغییر و تحولات در بخشداری پشتکوه گفت: پس از هفت سال تلاش بی وقفه جناب آقای طبری سکان هدایت را به آقای یاراحمدی خواهند سپرد و ما از ایشان در فرمانداری استفاده خواهیم کرد.

به دنبال گمرک و دانشگاه علوم پزشکی هستیم
وی همچنین با اعلام اینکه شهرستان نی‌ریز در پیگیری مطالبات مردمی و مکاتبات یکی از سریعترین شهرستان‌ها در استان شناخته شده است گفت:  افتتاح و کلنگ‌زنی‌های ۱۰۰۰ میلیارد تومانی در نی‌ریز در هفته دولت عملکردی عالی بود و به دنبال آن هستیم تا گمرک را به نی‌ریز بیاوریم و  دانشگاه علوم پزشکی را در این شهر تأسیس کنیم.

مسئولیت‌پذیر باشید
فرهاد طهماسبی نماینده مجلس در این جلسه خواهان مسئولیت‌پذیری مسئولان ادارات شد و گفت: دوران مسئولیت بسیار موقتی و گذراست و فرصت برای خدمت کردن به مردم را نباید از دست داد. این دولت، دولت مردمی است و باید در راستای موفقیت آن گام برداشت.

نی‌ریز با ۲ ویژگی
حقایقی مدیرکل امور اجتماعی استانداری فارس با بیان اینکه شهرستان نی ریز دو نکته درخشان دارد یکی اینکه این شهرستان در کتابت قرآن حرف نخست را در دنیا زده است و دوم اینکه مسیر کاروان زائران امام حسین (ع) می‌باشد و اینکه وقتی شما تمام همّ و غمّ خود را برای خدمت‌رسانی به زائران انجام دادید قابل تقدیر است.

اولین بخش از شهرستان که سبز شد
طبری بخشداری پیشین بخش پشتکوه در این جلسه گفت: از اینکه بهترین زمان خدمت را در بخش پشتکوه گذرانده‌ام بسیار خرسندم.

او گفت: اولین بخش با توجه به اینکه سردترین منطقه در شهرستان نی‌ریز بودیم سبز گازی شد و خوشبختانه هیچ آبادی نداریم که برق نداشته باشد. فضاسازی مدارس گسترش پیدا کرده و چند چمن مصنوعی ساخته شد. در این مدت ۹ انتخابات سالم و بدون ایراد برگزار کردم که از این بابت خدا را شاکرم.

گمرک و دانشگاه علوم پزشکی

از راست: مردانه رئیس اداره تغزیرات حکومتی، یاراحمدی بخشدار پشتکوه، قبادی‌پور معاون سیاسی فرمانداری، حقیری معاون برنامه‌ریزی فرمانداری

غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
0
0
واقعا دم آقای فرماندار و آقای ن ...... گرم با این انتخابهاش کولاک کردند چی بشه این مسئولیتها .......
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
0
0
زحمت بکشید به همون بیمارستان برسید وامکاناتش را فراهم کنید دانشگاه علوم پزشکی پیش کش.
نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها